Beoordeel deze aannemer Klik hier

Over ons

Ons product is pas geslaagd als de bewoners van onze huizen tevreden zijn. Heijmans streeft naar de hoogst mogelijke kwaliteit. Kwaliteit wordt echter niet alleen bepaald door technische en bouwkundige aspecten. Opdrachtgevers moeten kunnen rekenen op service tijdens de bouw en tevreden bewoners. Dit betekent dat we de behoeften van bewoners en opdrachtgevers als uitgangspunt nemen. Denk bijvoorbeeld aan de indeling van een huis of het gevelontwerp. Maar ook aan onderhoudsgarantie of renovatie van bestaande huizen, gericht op energiebesparing. Met voortdurende verbeteringen zoals hulp bij het verkooptraject, online dienstverlening en 24/7 bereikbaarheid voor klachten en storingen willen we onze klanten ontzorgen. We streven ernaar om onze opdrachtgevers en bewoners in hun verwachtingen te overtreffen.

Werkgebied

Nederland

Reviews

Laatste review ouder dan 2 jaar

0-2 2-4 4-6 6-8 8-10

Reviews ouder dan 3 jaar tellen niet mee in de totale score i

16 januari 2022

Carla, Haren

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Grote problemen na oplevering. Lees dit en voorkom het bij jezelf.
Grootste probleem is warmtecapaciteit. (vloerverwarming en warm water) Het systeem past niet bij mekaar: te weinig warmte capaciteit nu in het hele huis. Bad kan niet gebruikt. Systeem werkt ook... Lees verder

1,0
Alle reviews bekijken Klik hier

Onze locatie