Giesbers Ontwikkelen en Bouwen
Nieuweweg 184
6603 BT Wijchen
T. 024-6492811
info@giesberswijchen.nl
www.giesberswijchen.nl
Giesbers Ontwikkelen en Bouwen
Nieuweweg 184
6603 BT Wijchen
T. 024-6492811
info@giesberswijchen.nl
www.giesberswijchen.nl
Orde en netheid 7,0
Afspraken nakomen 7,4
Vakmanschap 7,7
Advies 6,9
Communicatie 7,0
Prijs/kwaliteit 7,1
Orde en netheid 5
Afspraken nakomen 5
Vakmanschap 6
Advies 6
Communicatie 5
Prijs/kwaliteit 5
9 november 2019
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Klanttevredenheid verhogen? Blijf communiceren!
Gedurende de bouwfase weinig problemen en goed contact de assistent-uitvoerder. Maar de nazorg is minder, omdat de oplevering is geweest en niets meer te verdien valt?!
In de aannemingsovereemkomst staat 'het leveren, plaatsen en gedurende drie jaar onderhouden van beukenhagen'. Wij hebben ze uiteraard wel water gegeven.
Dus tegen de tijd dat deze termijn bijna verloopt contact gezocht met nazorg. In die drie jaar niet de indruk gehad dat er iets aan onderhoud is gedaan (knippen en/of bemesten). Een aantal planten is dood, sommige zijn doorgeschoten... het ziet er niet uit. Na enig aandringen is de projectleider langs gereden en heeft geconstateerd dat er één dood is. Nazorg een foto gestuurd waaruit blijkt dat het er 'wel een paar meer' zijn. Telefonisch geïnformeerd over het plantseizoen: niet vóór oktober. Medio oktober gebeld wanneer Giesbers denkt het e.e.a. te (laten) herstellen... radiostilte. Er wordt domweg niet gecommuniceerd: niet over de termijn, niet over het aantal!
Werken bij Giesbers zal wel leuk zijn, alleen jammer dat je van doen hebt met klanten, da's soms wel vervelend.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 8
Advies 6
Communicatie 4
Prijs/kwaliteit 7
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 3
Vakmanschap 8
Advies 4
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 6
3 november 2019
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Kopersbegeleiding is ruk.
Kopersbegeleiding was slecht en de kopersbegeleider reageert niet op mails of telefoon. Dat kan toch niet!
Verder zijn we met name erg ontevreden over de betonnen muren die niet straks zijn vanwege de gebruikte mal bij het gieten.
Orde en netheid 4
Afspraken nakomen 5
Vakmanschap 6
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 3
7 september 2019
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Slechte communicatie en veel fouten.
Vanaf de start van de bouw liep het al fout. Continu bijsturen en e-mails verzenden met wat er allemaal niet goed gaat en weinig reactie krijg je terug. Het ergste wat werd gecommuniceerd is dat de realisatietekeningen voor Giesbers indicatief zijn. Je moet overal voor tekenen en wijzigingen kunnen na sluitingstermijn niet meer maar de tekening zijn toch indicatief. Een aantal keer zeer boos geworden over de gang van zaken. Totaal geen klant is koning gevoel ervaren. In de overeenkomst staat dat ze je regelmatig op de hoogte moeten houden van de status van de bouw. In 1,5 jaar 3 nieuwsbrieven gehad waarvan 1 specifiek zelf ongevraagd omdat er veel speelde. Overal wordt laconiek over gedaan maar je koopt een huis van een behoorlijk bedrag. Afwerking is amateuristisch en als ze iets herstellen wordt het er niet beter op. Ik vraag me af of ze dit afwerkingsniveau in hun eigen huis accepteren. Samengevat: 1,5 jaar vol stress en totaal niet genoten van iets wat leuk hoort te zijn.
Orde en netheid 1
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 1
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 2