Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 2,2

Afspraken nakomen 2,5

Vakmanschap 2,6

Advies 2,5

Communicatie 2,2

Prijs/kwaliteit 1,0

19 januari 2022

C., Huizen

Verbouw: Onderhoud/service

Slecht, Slechter, Slechtst

Ik heb al eerder een review geplaatst over deze onderneming. Het liefst zou ik nooit en te nimmer contact met deze lui hebben maar helaas de woningbouw waar ik huur werkt samen met deze aannemer. In december een afspraak ingepland met Coen Hagedoorn voor vandaag, tussen 7.30-8.00 uur zou de medewerker van Coen Hagedoorn hier zijn voor reparaties aan de woning. Deze afspraak zijn ze niet nagekomen, de medewerker blijkt ziek te zijn. Dat de medewerker ziek is heb ik pas vernomen toen ik na 8.30 uur zelf contact opnam met het bedrijf. Dat een medewerker ziek is en daardoor de afspraak niet door kan gaan, dat kan, mensen kunnen ziek worden. Hoe ik te woord ben gestaan door de medewerker van Coen Hagedoorn, is mijns inziens een ander verhaal! De medewerker aan de telefoon was zeer onvriendelijk, onbeschoft zelfs. Hij deed heel lacherig over dat ik vandaag een vrije dag had opgenomen en dat ik verder niet ingelicht was dat de afspraak niet door zou gaan. Ik zat immers al ruim een uur te wachten. Dat de medewerker ziek is, daar val ik niet over. Hoe ik vervolgens te woord wordt gestaan wel. Deze mensen zijn zeer onbeschoft, hebben geen manieren en zijn al totaal niet klantvriendelijk. De Alliantie en andere woningbouwcorporaties zouden hier een einde aan moeten maken. Stop de samenwerking met dit soort organisaties! Kies een bouwbedrijf die enigszins klantvriendelijkheid en vakkundigheid hoog in het vaandel heeft. De directeur van de Alliantie, die een mooi dealtje heeft gesloten met de directeur van Coen Hagedoorn, heeft hier totaal geen last van. Alle huurders wel!!!

Orde en netheid 1

Afspraken nakomen 1

Vakmanschap 1

Advies 1

Communicatie 1

Prijs/kwaliteit nvt

1,0