Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 2,2

Afspraken nakomen 2,5

Vakmanschap 2,6

Advies 2,5

Communicatie 2,2

Prijs/kwaliteit 1,0

Reviews voor Coen Hagedoorn Onderhoud B.V.

0-2 2-4 4-6 6-8 8-10

15 juli 2022

Jaimy Ansems, Breda

Verbouw: Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning, Restauratie monumentaal pand, Onderhoud/service

NIET MEE IN ZEE GAAN!
Al vanaf voordat de renovatie begon had ik al een aanvaring met de aannemer. Ik kreeg de brief binnen wanneer mijn woning aan de beurt was, alleen in drukte door moederdag moest ik werken, ik vroeg de aannemer of we wat konde en was ik noodgedwongen drie dagen vrij te vragen en een dag mijn vader hier te laten komen. Die speciaal na zijn nachtdienst door kwam. Daarom zouden ze zorgen dat ze extra vroeg zouden komen.je voelt hem al aankomen: bij mijn vader kwamen ze halverwege de ochtend pas aanzetten en in de middag waren ze lange tijd nergens te bekennen en hadden ze niks laten weten. Op de vrijdag dat ik vrij moest vragen zijn ze in de ochtend even snel komen kijken en is de rest van de dag niemand geweest...kost me honderd euro voor niks. nog 4 vervolgafspraken gemaakt waar niemand op kwam dagen. Daarnaast hield een deel van de bouwvakkers geen rekening met de bewoners, stonden eerst uren onderling te roddelen over medebewoners zonder te werken, liepen acociaal te fluiten buiten naar in hun ogen sexy voorbij gangers, vollop schelden als politie voorbij kwam. Kreeg met regelmaat wildvreemde bouwvakkers die hier niet bezig waren en naar binnen liepen, keken en weer weggingen.Lieten elke keer de lampen overal standaard aan en de deur wagenwijd open terwijl ze zelf uren nergens te bekennen waren, maakte grove fouten waardoor ik zonder stroom kwam te zitten en doordat ze meer pauzes hadden dan werkte kwam het niet af op de afgesproken dagen en moest ik alsnog een extra halve vrije dag nemen, maakte ze een bende die ze voor bewoners achterlieten Tot 8x toe melding gemaakt en elke keer zou de aannemer langskomen en kwam er niemand opdagen...wacht er nu 5 maanden alsnog op.. Dit soort klachten en ervaringen hebben meerdere bewoners in het complex. De woningbouw heeft hun waarschijnlijk gewoon gecontracteerd omdat ze lekker goedkoop waren...dat zie je aan de vakmensen ook!(enkele van hen uitgezonderd)

Orde en netheid 2

Afspraken nakomen 2

Vakmanschap 2

Advies 2

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit nvt

2,0

2 mei 2022

N, Amsterdam

Verbouw: Badkamer

Waardeloze firma
Op 24-11-20121 Ik kwam een persoon bij mij thuis er werdt mij gezegd dat er begin van maand Februari dat ze de bad kamer gaan slopen en op geven moment werdt ik gebeld door de mensen die tijdelijke douche brengen dat ze 20 April 2022 de tijdelijke douche cabine gaan bezorgen belde de firma op krijg te horen dat ze me gaan bellen en dat de werkzaamheden in Februari gaat gebeuren kwamen ze niet op dagen en bellen ze niet terug pas 20 April hebben ze de badkamer gesloopt en soms komen en soms weer niet er is een chaos hier ze zijn asociaal en slordig ze laten je niet eens weten wanneer ze wel komen ze hebben 2 weken de tijd normaal moeten ze elke dag komen tot dat ze klaar zijn dat is wat ik gewend ben deze firma is walgelijk ik bevel het niemand aan je moet steeds hun bellen dan pas gaan ze wat doen Je moet ze hard aan pakken deze gasten ze worden betaald en ze moeten hun werk doen

Orde en netheid nvt

Afspraken nakomen nvt

Vakmanschap nvt

Advies nvt

Communicatie nvt

Prijs/kwaliteit nvt

1,0

25 februari 2022

Charles, de meern

Nieuwbouw: Appartement
Verbouw: Vloer, Badkamer

Erg goed
Geen problemen netjes alles opgelost

JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 9

Vakmanschap 10

Advies 9

Communicatie 7

Prijs/kwaliteit nvt

9,0

19 januari 2022

C., Huizen

Verbouw: Onderhoud/service

Slecht, Slechter, Slechtst
Ik heb al eerder een review geplaatst over deze onderneming. Het liefst zou ik nooit en te nimmer contact met deze lui hebben maar helaas de woningbouw waar ik huur werkt samen met deze aannemer. In december een afspraak ingepland met Coen Hagedoorn voor vandaag, tussen 7.30-8.00 uur zou de medewerker van Coen Hagedoorn hier zijn voor reparaties aan de woning. Deze afspraak zijn ze niet nagekomen, de medewerker blijkt ziek te zijn. Dat de medewerker ziek is heb ik pas vernomen toen ik na 8.30 uur zelf contact opnam met het bedrijf. Dat een medewerker ziek is en daardoor de afspraak niet door kan gaan, dat kan, mensen kunnen ziek worden. Hoe ik te woord ben gestaan door de medewerker van Coen Hagedoorn, is mijns inziens een ander verhaal! De medewerker aan de telefoon was zeer onvriendelijk, onbeschoft zelfs. Hij deed heel lacherig over dat ik vandaag een vrije dag had opgenomen en dat ik verder niet ingelicht was dat de afspraak niet door zou gaan. Ik zat immers al ruim een uur te wachten. Dat de medewerker ziek is, daar val ik niet over. Hoe ik vervolgens te woord wordt gestaan wel. Deze mensen zijn zeer onbeschoft, hebben geen manieren en zijn al totaal niet klantvriendelijk. De Alliantie en andere woningbouwcorporaties zouden hier een einde aan moeten maken. Stop de samenwerking met dit soort organisaties! Kies een bouwbedrijf die enigszins klantvriendelijkheid en vakkundigheid hoog in het vaandel heeft. De directeur van de Alliantie, die een mooi dealtje heeft gesloten met de directeur van Coen Hagedoorn, heeft hier totaal geen last van. Alle huurders wel!!!

Orde en netheid 1

Afspraken nakomen 1

Vakmanschap 1

Advies 1

Communicatie 1

Prijs/kwaliteit nvt

1,0

18 december 2021

José Paolini, Hilversum

Verbouw: Badkamer

BOEFEN PRUTSERS
Coen H heeft al deze schade aan mijn wooning veroorzaakt: 1) Lekkage op de bovenste verdieping dat verorzakte schade aan het behagen en verf van mijn woonkamer en keuken. 2) Schade aan de muur van de berging. 3) Schade an de behagen van de voorkamers. 4) Ze hebben de internetkabel doorboord en ik had een uitgave van € 80 buiten mijn bundel omdat ik geen wifi meer had. 5) Ze hebben het riool van de badkamer verstopt achtergelaten. 6) Ze hebben de deurkozijnen van de badkamer niet geverfd zoals beloofd.

Orde en netheid 1

Afspraken nakomen 1

Vakmanschap 1

Advies 1

Communicatie 1

Prijs/kwaliteit 1

1,0

20 november 2021

Shusma, Amsterdam

Verbouw: Badkamer

Walgelijk onprofessioneel kut bedrijf!!!
De badkamer moet gerenoveerd worden ivm lekkage en niet goed dicht gekit putje. Huur huis via Ymere in Amsterdam. Dat Ymere zulke prutsers in huurt snap ik niet. De communicatie van de medewerkers is ****! Laat die stelletje ****** een cursus communicatie volgen. De communicatie met de onderaannemers en de onderaannemers zelf, is te triest voor woorden. Ze lezen totaal niet wat er gedaan moet worden in de badkamer. De ene fout na de ander fout wordt er gemaakt en wanneer je ze daar op aanspreekt, hangen ze op in je oor!!! Walgelijk onprofessioneel!! Ik heb een stoma en moet mij fatsoenlijk kunnen wassen, verzorgen en douchen!! Dat lijken deze ******* niet te begrijpen en laten mij en mijn dochter een week lang zonder (nood) douche zitten! Medewerker van Coen hagedoorn, ik hoop dat je ooit zelf een stoma mag krijgen, echt waar! En zelf zonder sanitaire voorzieningen komt te zitten en dan praten we wel verder. Je bent geen octopus, zeg je. Je hebt meerdere klussen... Je kan niet eens 1 klus aan!!! Kom van je reet af en ga werken en stuur je onderaannemers aan en trek je bek open ipv de hele dag op je reet te zitten en de ene fout na de andere onmenselijke fout te maken.

JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.

Orde en netheid 1

Afspraken nakomen 1

Vakmanschap 1

Advies 1

Communicatie 1

Prijs/kwaliteit 1

1,0

15 november 2021

Lia., Bergen op Zoom

Verbouw: Dak

Slecht en geen mensen met respect.
Slecht en onervaren personeel en slordig en niet respectvol naar bewoners toe waar renovatie plaats vind.B.V radio kei hard aan want die moet boven alles uitkomen. Ook slechte afwerking heel veel waterschade hier door.Bij vragen asociaal antwoord .De gevallen materialen,schroeven,latten met spijkers ,afval plastic,etensresten alles laten ze liggen.Onze renovatie wijk Zeekant/Fort.in Bergen op Zoom is voor vele van de buurtbewoners een slechte ervaring en heb niet het idee dat huizen er beter van zijn geworden.Wat een stelletje ongeregeld werkvolk.

Orde en netheid nvt

Afspraken nakomen nvt

Vakmanschap nvt

Advies nvt

Communicatie nvt

Prijs/kwaliteit nvt

2,0

8 augustus 2021

Piet, Den Haag

Verbouw: Keuken, Badkamer, Onderhoud/service

Helemaal bagger
Wat een teringbedrijf. Tijdens verbouwingen bij de bovenburen heeft dit bedrijf sement gedrumpt in de afvoer, waardoor vervolgens bij mij de afvoer helemaal verstopt is geraakt. Die prutsers van Coen Hagendoorn zeggen tegen mij, "Ow we wat sement in de afvoer laten vallen. Geen zorgen wij regelen het wel met de rioleringsbedrijf." Ze doen vervolgens niks, waardoor bij mij de hele keuken in ondergelopen met water. Vervolgens als ik zelf de riolering bel blijkt dat ze helemaal geen melding hadden gedaan. Dus dit bedrijf dumpt gewoon sement in mensen hun afvoer, en doet er verolgens niks aan nadat ze gezegd hebben dat ze het gaan regelenw. En dit is niet de enige keer dat bij ze bij ons echt zeer slecht werk afleveren. Echt een heel slordig malafide bedrijf en begrijp niet waarom de woningbouw in zee gaat met zulke prutsers.

Orde en netheid 1

Afspraken nakomen 1

Vakmanschap 1

Advies 1

Communicatie 1

Prijs/kwaliteit 1

2,0
Reviews ouder dan 3 jaar bekijken Klik hier