Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 7,4

Afspraken nakomen 7,9

Vakmanschap 8,1

Advies 7,8

Communicatie 7,6

Prijs/kwaliteit 7,4

9 augustus 2019

Anoniem, Weert

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Nazorg Kan stukken beter.

In het voortraject waren wij erg te spreken over de gang van zaken. Ook de communicatie met de verkoopbegeleiding was zeer goed. Helaas na oplevering ging het allemaal moeizaam. Geen verwijt naar de uitvoerder, maar wel naar de toe leveranciers. Fout geleverd badmeubel ( schonkeren in weert). Leggen de fout bij de kopers neer, daarbij totaal geen medewerking. Als je kan laat deze partij links liggen. Douchedeur past niet. Geconstateerd al voor de voorschouw. Komt men 2 weken na oplevering opnieuw in meten. Bijna 15 weken in totaal moeten wachten. Wasbak gebarsten door werkzaamheden installateur. Kan gebeuren, geen enkel probleem. Maar ook hier zeer lang levertijd en diverse keren moeten bellen Afwijkingen in de ramen. Geconstateerd door aannemer en eigenhuis. Leverancier doet er niets aan omdat het volgens hun binnen de tolerantie valt.

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 6

Vakmanschap 6

Advies 8

Communicatie 4

Prijs/kwaliteit 5

5,0