Bouwbedrijf Van Grootheest BV
Argonstraat 26
6718 WT Ede
T. 0318 419015
mail@grootheest.nl
www.grootheest.nl
Bouwbedrijf Van Grootheest BV
Argonstraat 26
6718 WT Ede
T. 0318 419015
mail@grootheest.nl
www.grootheest.nl
Orde en netheid 7,3
Afspraken nakomen 7,6
Vakmanschap 7,8
Advies 7,3
Communicatie 7,0
Prijs/kwaliteit 7,6
27 oktober 2024
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Geen enkele communicatie over nazorg
We moesten bij onze nieuwbouwwoning alles betalen vóór de oplevering om de sleutel te krijgen. Het huis bleek niet echt af maar ze zouden aan het werk blijven en alles snel afmaken. Echter, de volgende dag kwamen ze niet meer, en ook niet vóór onze verhuizing en daarna ook niet. Ze maken reclame over hun nazorg, dat je kan chatten en met een makkelijk vindbaar formulier alles kan melden, maar op chatberichten en meldingsformulieren reageren ze niet. En ze komen ook niet. En als je belt word je doorgeschakeld naar iemands voicemail en niemand belt terug. Ondertussen wonen wij in een onaf huis (er zijn geen geverfde traptreden met strips, het houtwerk buiten is nog niet geschilderd, water loopt nog langs metselwerk de spouw in, etc.).
Orde en netheid 5
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 6
Advies nvt
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit nvt
14 oktober 2024
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Heel erg slecht.. Vooral ook de nazorg
NIeuwbouwoplevering leek op zich goed, totdat bleek dat de vloerverwarming op alle verdiepingen verkeerd was geïnstalleerd. Rood zat op blauw aangesloten (op alle verdiepingen). Verder veel lekkages gehad, die voor een groot deel na 5 maanden!!!!!! nog steeds niet zijn opgelost.
Ook zouden de ovens op twee groepen moeten worden aangesloten. Dit is niet gebeurd en ook hier ligt de belofte dat er actie wordt ondernomen. Die belofte werd in juni gedaan. Nu, 4 maanden later nog niets gehoord.
Aan het begin van de zomervakantie kregen we een lekkage bij de dakkapel aan de voorkant van het huis. In de zomer hebben we het noodnummer gebeld, omdat het bouwvak was. Een ander bedrijf heeft tijdelijk het probleem opgelost. Nu, na tig keer te hebben gemaild en te hebben gebeld, is het probleem nog niet opgelost. Telkens wordt er beloofd dat er iemand gaat kijken op de dakkapel, maar vervolgens gebeurt er niets..
Daar ligt het grootste probleem voor van Grootheest. Klachten worden niet serieus genomen en er worden valse beloftes gedaan. De muur in de badkamer staat al 5 maanden (waarschijnlijk al langer) vol met vocht. In een eerder stadium is afgesproken dat er opnieuw gekit zou worden (dat is gebeurd). Mocht dat het vochtprobleem niet verhelpen, zou er een professioneel bedrijf worden ingeschakeld. Dat is ook nog steeds niet gebeurd. Elke week wordt er weer iets beloofd, maar concreet wordt er nooit iets opgelost.. Heel moe word je hiervan.
Orde en netheid nvt
Afspraken nakomen 3
Vakmanschap 4
Advies nvt
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit nvt
2 augustus 2024
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Vrij goed, alles was ruim op schema opgeleverd en er waren geen grote problemen bij oplevering.
Het huis was in goede staat opgeleverd en en ruim op schema. Opleverpunten werden snel en netjes opgelost. Er werd vrij goed gecommuniceerd over de voorruitgang en af en toe werden er drone beelden gedeeld. Communicatie verliep goed, er werd snel gereageerd.
Wel ging er bij ons wat mis bij de interne communicatie, twee meer/minder werk opties waren bij oplevering bij ons niet uitgevoerd. Gelukkig kon de een snel worden opgelost en was de ander niet heel relevant, maar hier zou nog wel wat beter op gelet kunnen worden.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 10
Advies 8
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 10
22 juli 2024
Nieuwbouw: Appartement
Prettige aannemer, perfect op schema!
Eerste instantie zou onze woning tegen de bouwvak worden geleverd, dit is uiteindelijk met dik een maand vervroegd :) Grootheest heeft tussentijds veel updates gegeven over de voortgang van de bouw.
Communicatie mocht op bepaalde vlakken iets beter. Vaak gehad dat er op bepaalde vragen geen antwoord kwam of er om heen werd gesproken. Wel kreeg je vaak snel reactie, dit is weer een plus punt!
Al met al een goede aannemer!
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 5
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 8
Advies 6
Communicatie 4
Prijs/kwaliteit 10
18 juli 2024
Nieuwbouw: Appartement
Eerder klaar dan verwacht. Tussentijds veel updates.
Oplevering van nieuwbouw-woning was eerder dan gepland.
Tussendoor waren er veel contactmomenten.
Iets waar ik meer van had verwacht was de kopersbegeleiding. Er zijn twee gesprekken geweest o.a. over de meer/minderwerk. Ik had gehoopt dat er meer meegedacht zou worden bijv. over verplaatsing wasmachine en draairichting. Ze hebben hierop akkoord gegeven maar achteraf bleken dit geen fijne opties. Had gehoopt dat zij dit sneller zouden opmerken en mee zouden denken.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 7
Advies 3
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 7
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 10
Advies 7
Communicatie 9
Prijs/kwaliteit 8
17 juli 2024
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Geen klachten
Snelle communicatie, zowel per telefoon als via de berichten in de portal. De bouw was op tijd klaar en alle punten die naar voren kwamen bij de oplevering zijn goed opgepakt. Al met al geen klachten en we wonen nu in een comfortabel huis.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 10
Advies 9
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 10
16 juli 2024
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Waardeloos
Waardeloze communicatie. Tijdens de bouw (waar we noodgedwongen extra lang van 'genoten' hebben) ging het nog redelijk met om de maand een nieuwsbrief. Maar vanaf de oplevering, en ze dus al het geld binnen hebben, stopt de communicatie volledig. Opleverpunten in overvloed, maar een totaal gebrek aan communicatie en oplossingen. Van woongenot kunnen we helaas nog niet spreken:(
Orde en netheid 1
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 1
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1