Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 6,7

Afspraken nakomen 6,6

Vakmanschap 7,4

Advies 6,5

Communicatie 5,9

Prijs/kwaliteit 6,9

4 februari 2024

Suzanne van Oorspronk, Eerbeek

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Bouwen van een huis zou een feestje moeten zijn maar bij ons niet!

De communicatie richting de klant is ondermaats en onprofessioneel. Er wordt gauw gesproken over dat de klant last heeft van bouwstress en dat terwijl de klant kwaliteit mag verwachten van gerenommeerde vakmensen. Tenslotte betalen we hier een hele hoge prijs voor want onderhandelen bij Bouwcenter Nobel behoorde niet tot de mogelijkheden. De gemaakte afspraken werden onzorgvuldig uitgevoerd. Het schilderwerk is van belabberde kwaliteit. Veel lopers en vuil in de verf met name op kozijnen en houtwerk rond de trappen. Zelfs de wc deur, de deurklink en het glas in de voordeur neemt men mee en zat onder verfspatten, dit tot driemaal aan toe. We kunnen wel stellen dat meneer de Schilder geen liefde voor het vak heeft. Een uitvoerder zou hierin een controlerende functie moeten hebben. Deze is nergens in het verhaal te bekennen. Je wordt niet serieus genomen door de kopersbegeleider. Bijvoorbeeld een lekkage probleem bij een Velux dakraam wordt weggewoven onder de noemer van condensering zonder enige vorm van onderzoek op locatie. Gelukkig neemt Velux het probleem en onze zorgen wél serieus en volgt er in maart een onderzoek inclusief rapport. Eerder een akkefietje gehad met de kopersbegeleider m.b.t. onze grootste frustratie het sanitair. Men verschuilt zich te gemakkelijk achter marges ondanks dat er afspraken met Nobel zijn gemaakt over afmetingen/maten. Het is bijzonder spijtig dat men niet in de gaten heeft wat een klant moeten betalen. De tegelzetter maakt uiteindelijk de badkamer. Iemand die geen liefde voor het vak heeft zijn wij als klant aan overgeleverd. Helaas word je als klant voor het blok gezet dat je wel voor het sanitair afbouw moet kiezen anders krijg je géén vloerverwarming. Niemand maakt gebruik van zijn badkamer tijdens het klussen, totdat er wordt schoongemaakt. Een dure Grohe thermostaatkraan met beschadigingen wordt per direct afgewezen. Dit is onbegrijpelijk na zoveel gezeur met een badkamer en de hoge prijs die je als klant moet betalen.

Reactie Bouwbedrijf Roosdom Tijhuis b.v.

Bedankt voor de beoordeling en de feedback, daar kunnen we wat mee. Ik heb je reactie en opmerkingen ook intern doorgestuurd. Vervelend om te lezen dat niet alles is verlopen zoals je van ons mag verwachten. We wensen u veel woonplezier in Eerbeek!

Orde en netheid 2

Afspraken nakomen 2

Vakmanschap 1

Advies 2

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit 2

3,0