Bouwbedrijf Roosdom Tijhuis b.v.
-
Jutestraat 8
7461 TR Rijssen - Contactgegevens van dit bedrijf
- 0548 518024
- info@roosdomtijhuis.nl
- www.roosdomtijhuis.nl
Gemiddelde scores
Recensies van klanten
heer/mevrouw Ardesch, Hardenberg
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Verbouw: Dakkapel/dakraam, Garage/schuur
Zeer tevreden.
Woning is zeer strak afgeleverd, tot nu toe zeer tevreden.
Reactie Bouwbedrijf Roosdom Tijhuis b.v.:
Beste heer/mevrouw Ardesch,
Bedankt voor het mooie cijfer. Wij zijn blij te horen dat u tevreden bent.
Wij wensen u veel woonplezier in Hardenberg!
heer/mevrouw Gönc, Doetinchem
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Mooie en kwalitatieve hoekwoning
Roosdom Tijhuis heeft voor ons een mooie hoekwoning gebouwd. Dankzij goede begeleiding hebben we alle wensen in kaart kunnen brengen. De kopersbegeleider dacht met ons mee en bedacht praktische oplossingen. De kosten waren ook van te voren duidelijk. Ondanks de vertraagde oplevering is de woning prima gebouwd.
Reactie Bouwbedrijf Roosdom Tijhuis b.v.:
Beste heer/mevrouw Gönc,
Bedankt voor het mooie cijfer! Wij zijn erg blij te horen dat het proces naar wens is verlopen. Jammer te horen van de vertraagde oplevering, dat betreuren wij ten zeerste.
Wij wensen u veel woonplezier in Doetinchem.
heer/mevrouw Wolsing, Arnhem
Prettig bedrijf ! Kundig en zeer nette oplevering
Heel blij met onze nieuwe woning! Maar 5 kleine puntjes. Komen afspraken goed en snel na.
Reactie Bouwbedrijf Roosdom Tijhuis b.v.:
Beste heer/mevrouw Wolsing,
Wat een prachtig cijfer, bedankt hiervoor!
Wij zijn erg blij te horen dat u tevreden bent. Veel woonplezier gewenst in Arnhem!
heer/mevrouw Erkek, Eerbeek
Het valt allemaal tegen
Mooie huizen maar kwaliteit en aandacht op de klant is minder.
Ik kan roosdom helaas niet aan anderen bevelen.
Ook in de omgeving hoor ik veel verhalen rond gaan.
Reactie Bouwbedrijf Roosdom Tijhuis b.v.:
Goedemorgen heer/mevrouw Erkek,
Wat jammer te horen dat u vindt dat de kwaliteit en aandacht richting de klant beter kan. Juist omdat de klant en de kwaliteit van onze huizen bij ons op nummer 1 staan. Wij nemen dit intern mee.
Alsnog bedankt voor het geven van de review. Veel woonplezier gewenst in Eerbeek.
heer/mevrouw Himmelreich, Oosterhout
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Ontzettend slecht
Wij hebben geen goed woord over voor dit bedrijf. Alles is slecht.
De klantvriendelijkheid, kwaliteit en communicatie is diep treurig.
Het erge is dat dit niet alleen bij ons was maar bij onze hele straat.
Roosdom Tijhuis is gewoon ontzettend slecht. Het moest een leuk traject worden maar het is één en al ellende.
heer/mevrouw Verhoeven, Oosterhout
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Verbouw: Indelingswijziging, Garage/schuur, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning
Overall een betrouwbare zakenpartner
Overall een betrouwbare zakenpartner
Reactie Bouwbedrijf Roosdom Tijhuis b.v.:
Beste heer/mevrouw Verhoeven,
Bedankt voor het mooie cijfer! Wij zijn erg blij te horen dat u tevreden bent.
Wij wensen u veel woonplezier in Oosterhout!
Jeffrey, Eerbeek
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Prima bouwbedrijf voor seriebouw
Fijne hoofduitvoerder die meedenkt. Kwalitatief is het huis goed opgeleverd. Helaas lange tijd zonder werkende warmtepomp gezeten en deskundigen konden het niet oplossen. Verder aan te bevelen om een huis te laten bouwen door Roosdom.
Reactie Bouwbedrijf Roosdom Tijhuis b.v.:
Beste Jeffrey,
Bedankt voor het mooie cijfer! Wij vinden het jammer te horen dat u langere tijd zonder werkende waterpomp heeft moeten zitten. Dat betreuren wij ten zeerste.
Wij zijn echter wel blij te horen dat u verder tevreden bent. Wij wensen u heel veel woonplezier in Eerbeek!
heer/mevrouw Messemaker, Rijswijk
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Goed werk afgeleverd in mijn nieuwbouwhuis
.
Reactie Bouwbedrijf Roosdom Tijhuis b.v.:
Beste heer/mevrouw Messemaker,
Bedankt voor het mooie cijfer. Wij zijn blij te horen dat het naar wens is verlopen.
Wij wensen je heel veel woonplezier in Rijswijk!
heer/mevrouw Huizinga, Oosterhout
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Verbouw: Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Garage/schuur, Dak, Vloer, Keuken, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler
Bouw redelijk. Oplevering en opvolging punten hieruit dramatisch
We merken dat Roosdom het schijnbaar veel te druk heeft met bouwen. Eigen mensen op de bouw te weinig. Weinig tot slechte communicatie met bouwer. Zeker na oplevering.