Boer Bouw B.V.
De Bree 13
2415 BE Nieuwerbrug
T. 0348 688221
www.boer-nieuwerbrug.nl
Boer Bouw B.V.
De Bree 13
2415 BE Nieuwerbrug
T. 0348 688221
www.boer-nieuwerbrug.nl
Orde en netheid 7,9
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8,2
Advies 7,7
Communicatie 6,6
Prijs/kwaliteit 7,5
Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 9
Advies 9
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 9
06 juni 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Communiceer wat meer met je kopers, en beantwoord telefoontjes vriendelijk en met respect, zeker als je gemelde plannen aanpast. Organiseer wat meer kijkmiddagen voor mensen later in de oplevervolgorde
Super net opgeleverde woning, met slechts 1 fabrieksfout als oplever punt. Maar echt nul communicatie tijdens het bouwproces en mbt het afwijken van de eerder gemelde oplevervolgorde, en afgesnauwd worden als je belt met een vraag over dat laatste.
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 10
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 10
Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 9
Advies 9
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 9
22 mei 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Over het geheel genomen zijn we tevreden. Er is netjes gewerkt, onze woning is keurig opgeleverd. Er waren een aantal puntjes, maar die zijn (bijna allemaal) vrijwel direct verholpen. Ik vond het fijn dat woonwensen die niet op de meerwerklijst stonden bespreekbaar waren. Wij hebben dus 2 dingen die we zelf hebben bedacht, kunnen laten uitvoeren. Een minpunt vond ik op sommige momenten de communicatie.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 6
Communicatie 5
Prijs/kwaliteit 6
16 mei 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
De woning is correct en goed opgeleverd. De openstaande punten die zijn waargenomen bij de oplevering zijn goed afgehandeld. Achteraf zie je dat je bepaalde zaken toch net iets anders wilde hebben. Een muurtje anders of een extra leiding. Door de drukte in het voor-traject zijn de wensen naar de achtergrond gedrukt en is hier niet meer over gesproken.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 6
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 8
21 april 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Meer opties aangeven. Mogelijkheid om in 3D de woning te bekijken.
Opties van de bouw hadden beter toegelicht mogen worden. Bijvoorbeeld de optie van dubbele deuren in de woonkamer. Verder niet gevraagd naar nisdiepte waardoor men deze zelf heeft ingevuld. Verder algemene dingen zijn goed gegaan en communicatie over algemeen ging wel goed.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 6
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 7
14 april 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Betere communicatie en sneller vragen beAntwoorden, geen onzin terugsturen om er maar vanaf te zijn. (Er zijn nog steeds veel onduidelijkheden over wat wel en niet bij de vve hoort en we krijgen maar geen antwoord.
Over het algemeen is er netjes gewerkt. Sommige dingen hadden wel iets zorgvuldiger gekund, er zijn best wat tegels niet helemaal recht en dat hoort niet nadat er voor 2000 euro aan de tegelzetter extra is betaald. Communicatie vind ik erg slecht op vragen waar ze niet het antwoord meteen uit de mouw kunnen schudden. Vragen worden dan niet of slecht of na heel veel zeuren pas beantwoord. Meerwerk vond ik belachelijk duur, vooral de badkamer. Ook waren er zaken die wel in de brochure stonden en niet in het contract zoals het wit opleveren van de zolderdakplaten die nu dus bruin zijn. Ik vind dat echt niet kunnen.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 3
Prijs/kwaliteit 7
23 maart 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Beter communiceren; vaker op cruciale beslismomenten en veel meer digitaal en persoonlijk.
Over het algemeen tevreden. De aannemer was professioneel, flexibel en behulpzaam, ook na de oplevering van de woning (tot nu toe).
Niet alles ging goed; er waren een paar onnodige fouten en beschadigingen. Hoewel deze voor de oplevering zijn gecorrigeerd, ziet een correctie er nooit meer als nieuw uit. Het belangrijkste minpunt was echter de communicatie. Over het algemeen communiceerde de aannemer te weinig op cruciale momenten. Zo hebben wij nooit meer te horen gekregen wat de buren deden qua extra uitbouw, terwijl we dit expliciet hebben gevraagd voor onze eigen beslissing.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 8
Advies 7
Communicatie 5
Prijs/kwaliteit 7
13 maart 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Zie eerder genoemde minpunten.
Heel tevreden over het verloop. Pluspunten: Oplevering zeer netjes en volledig, en binnen de afgesproken periode. Bij oplevering goed advies gekregen over de woning en werking van installaties. Binnenwerk inclusief technische aansluitingen (elektra etc.) is goed, muren zijn goed afgewerkt en badkamer door onderleverancier is ook zeer keurig geplaatst.
Minpunten: deadlines voor meerwerk waren soms erg kort. Aan het begin van het bouwproces waren er weinig kijkdagen, vergeleken met het einde van het bouwproces.
Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 8
Advies 9
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 9
01 maart 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Als er een vliering wordt gemaakt, bespreek dan met de bewoner wat het doel wordt van de ruimte. Desnoods kom je erachter dat de klant nog extra leidingen, groepenkast of contact dozen wil.
Doorloop de bouwtekening met de klant. Het is een mooie woning en achteraf zie je zaken die net iets beter konden.
Verder tevreden over de woning en we gaan genieten.
Mooie woning, echter achteraf spijt dat we niet die extra lose leiding op zolder hebben geplaatst. Vreemd dat er COAX in deze tijd is aangesloten. Het is wat je heb gekocht, dat is waar.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 8
Advies 5
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 7