Boer Bouw B.V.
De Bree 13
2415 BE Nieuwerbrug
T. 0348 688221
post@boer-nieuwerbrug.nl
www.boer-nieuwerbrug.nl
Boer Bouw B.V.
De Bree 13
2415 BE Nieuwerbrug
T. 0348 688221
post@boer-nieuwerbrug.nl
www.boer-nieuwerbrug.nl
Orde en netheid 7,5
Afspraken nakomen 7,5
Vakmanschap 8,0
Advies 7,4
Communicatie 5,8
Prijs/kwaliteit 7,3
14 april 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Betere communicatie en sneller vragen beAntwoorden, geen onzin terugsturen om er maar vanaf te zijn. (Er zijn nog steeds veel onduidelijkheden over wat wel en niet bij de vve hoort en we krijgen maar geen antwoord.
Over het algemeen is er netjes gewerkt. Sommige dingen hadden wel iets zorgvuldiger gekund, er zijn best wat tegels niet helemaal recht en dat hoort niet nadat er voor 2000 euro aan de tegelzetter extra is betaald. Communicatie vind ik erg slecht op vragen waar ze niet het antwoord meteen uit de mouw kunnen schudden. Vragen worden dan niet of slecht of na heel veel zeuren pas beantwoord. Meerwerk vond ik belachelijk duur, vooral de badkamer. Ook waren er zaken die wel in de brochure stonden en niet in het contract zoals het wit opleveren van de zolderdakplaten die nu dus bruin zijn. Ik vind dat echt niet kunnen.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 3
Prijs/kwaliteit 7
23 maart 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Beter communiceren; vaker op cruciale beslismomenten en veel meer digitaal en persoonlijk.
Over het algemeen tevreden. De aannemer was professioneel, flexibel en behulpzaam, ook na de oplevering van de woning (tot nu toe).
Niet alles ging goed; er waren een paar onnodige fouten en beschadigingen. Hoewel deze voor de oplevering zijn gecorrigeerd, ziet een correctie er nooit meer als nieuw uit. Het belangrijkste minpunt was echter de communicatie. Over het algemeen communiceerde de aannemer te weinig op cruciale momenten. Zo hebben wij nooit meer te horen gekregen wat de buren deden qua extra uitbouw, terwijl we dit expliciet hebben gevraagd voor onze eigen beslissing.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 8
Advies 7
Communicatie 5
Prijs/kwaliteit 7
13 maart 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Zie eerder genoemde minpunten.
Heel tevreden over het verloop. Pluspunten: Oplevering zeer netjes en volledig, en binnen de afgesproken periode. Bij oplevering goed advies gekregen over de woning en werking van installaties. Binnenwerk inclusief technische aansluitingen (elektra etc.) is goed, muren zijn goed afgewerkt en badkamer door onderleverancier is ook zeer keurig geplaatst.
Minpunten: deadlines voor meerwerk waren soms erg kort. Aan het begin van het bouwproces waren er weinig kijkdagen, vergeleken met het einde van het bouwproces.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 8
Advies 9
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 9
1 maart 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Als er een vliering wordt gemaakt, bespreek dan met de bewoner wat het doel wordt van de ruimte. Desnoods kom je erachter dat de klant nog extra leidingen, groepenkast of contact dozen wil.
Doorloop de bouwtekening met de klant. Het is een mooie woning en achteraf zie je zaken die net iets beter konden.
Verder tevreden over de woning en we gaan genieten.
Mooie woning, echter achteraf spijt dat we niet die extra lose leiding op zolder hebben geplaatst. Vreemd dat er COAX in deze tijd is aangesloten. Het is wat je heb gekocht, dat is waar.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 8
Advies 5
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 7
27 februari 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Boer bouw is een flexibele bouwer. Fijn om daar mee zaken te doen. Enige wat ik jammer vond dat je niet alle meerwerk te zien krijgt, want dan had ik andere keuzes gemaakt. Ligt ook aan ons, maar ik ben de leek. Verder tevreden
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 4
Communicatie 4
Prijs/kwaliteit 8
26 februari 2017
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Zie vorige opmerkingen. Behandel je koper als klant en klant is koning.
Wij hebben de woning gekocht tijdens de start van de bouw. We moesten €1500 extra betalen voor een uitbouw aangezien we eigenlijk al te laat waren met deze optie tot meerwerk, zeiden ze. Dezelfde dag reden we langs het in aanbouw zijnde huis en zagen we tot onze grote verbazing dat er al rekening was gehouden met een uitbouw, aangezien dit al was afgegraven en er palen in de grond stonden voor de uitbouw. Hierdoor voelen wij ons nog steeds behoorlijk belazerd door Boer Bouw.
Verder is de communicatie van de uitvoerder op de bouw slecht, helemaal sinds de woning is opgeleverd. Over de gebreken die nog verholpen moeten worden kunnen geen duidelijke afspraken gemaakt worden en wij moeten maar afwachten wanneer hij tijd of zin heeft. Als we er dan over bellen en naar vragen, raakt hij geïrriteerd en gooit de hoorn erop. Of hij komt een uur te laat op de afgesproken tijd. Erg jammer en vervelend zo.
Het huis zelf ziet er goed uit en over het algemeen is alles prima in orde. Je betaalt erg veel geld voor een nieuw huis, dus dan moet alles in orde zijn en er niet geïrriteerd gereageerd worden als er toch nog zaken zijn die in orde gemaakt moeten worden.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 2
Vakmanschap 6
Advies 5
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 6
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 7