BAM Wonen bv
Runnenburg 19
3981 AZ Bunnik
T. 030 659 89 44
info.wonen@bam.nl
www.bamwonen.nl
BAM Wonen bv
Runnenburg 19
3981 AZ Bunnik
T. 030 659 89 44
info.wonen@bam.nl
www.bamwonen.nl
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 7,1
Vakmanschap 7,1
Advies 7,3
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 6,5
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 10
09 oktober 2023
Nieuwbouw: Appartement
Wat een slechte kopersbegeleiding door homestudios
Ik schrok van de staat van afwerking in t huis. Het is niet de eerste keer dat ik een nieuw huis koop, maar dit heb ik niet eerder meegemaakt. Zo is er bijna geen raam zonder schade en is de buitendeur naar het balkon achter kapot. Ook de deurpost daarvan is beschadigd. Al het schakelmateriaal bleek wit te zijn in plaats van mat zwart. Binnendeuren waren allemaal wit ipv zwart. De meterkast deuren sluiten niet. De inbouwspots waren zo ingebouwd dat er overal schade aan het spuitwerk is. Balkon van de loggia was er niet en ook geen vloertegels. Achterwand van de keuken was nog niet helemaal geplaatst en de badkamer ook niet af. Badkamermeubel lijkt scheluw waardoor deze niet sluit. Ombouw van de vloerverwarmverdeler ontbreekt. Ook ontdekte ik 2 fouten in het bestek. Zo zijn de inbouwspots (plafond) in de hal lichtpunten en dat was niet de bedoeling. Ik ben geen bouwkundige en heb de kruisjes in de hal op de tekening aangezien voor de inbouwspots. Ook zie ik achter 1 deur in de hal niet het woord zwart staan, terwijl alle deuren zwart moeten zijn. Verder vond ik t ook vreemd dat ik de berging niet kon bezichtigen noch de parkeerdecks. Elektra aansluiting ontbrak. Gelukkig is dit niet de officiële oplevering, waarbij ik VEH zal vragen om me bij te staan. Wat me ook opviel is dat ik inzage had in alle bestekken van huis 3. Die lagen gewoon op de vensterbank van mijn woonkamer. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn. Al na 10 minuten heb ik bij de uitvoerder aangegeven dat ik niet van plan was om het voorschouwformulier in te gaan vullen. De gebreken waren zo overduidelijk dat ik van hem verwacht dat hij die in de bouwfase al had kunnen onderkennen en had kunnen aanpassen. Het lijkt wel of er geen toezicht is geweest op de afbouw. Ook over de voortgang wordt je nauwelijks geïnformeerd. Prognoses worden er niet gegeven
Orde en netheid 1
Afspraken nakomen 2
Vakmanschap 2
Advies 4
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
23 augustus 2023
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Matig kwaliteit en extreem slechte service
Slechte advisering in het experience center, waar je praktisch geen keuze hebt door het zeer beperkte assortiment.
Makkelijke bijverkoop zoals een fonteintje in een losse wc wordt niet aangeboden en staat niet op de standaard meerwerk lijst, waardoor vele buren nu balen dat ze geen fonteintje hebben.
Ook geen muur loopt recht (zeer scheef zelfs), een kind van 4 kan netter kitten, over alle schade wordt laconiek gedaan...
"Een ethernetkabel kan niet stuk zijn". Na veel zeuren wordt de kabel uit de muur gehaald en blijkt hij wel doorboord te zijn.
Sokjes van elektrabuizen worden niet gelijmd en als je daar achter komt doordat je trekveer in de spouwmuur verdwijnt is het je eigen schuld.
Om nog maar te zwijgen van de hooghartige manier van communiceren als ze reageren.
Ow en na 4 maanden nog steeds een raam dat vervangen moet worden.
Orde en netheid 1
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 1
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1