Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 7,1

Vakmanschap 7,1

Advies 7,3

Communicatie 7

Prijs/kwaliteit 6,5

18 april 2018

Anoniem, Mierlo

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Matige service, matige communicatie en niet altijd goede oplossingen.

Tijdens de bouw waren we tevreden over een heel aantal zaken en hadden we goede hoop dat we een mooie woning zouden krijgen tijdens oplevering. Ook het streven naar een woning met 0 opleverpunten sprak ons aan. Bij oplevering bleek dat er behoorlijk wat gebreken waren en wisten we eigenlijk wel dat er een aantal dingen afgeraffeld zijn wat uiteraard ten koste van de kwaliteit gaat. Het traject daarna om zaken opgelost te krijgen verliep moeizaam en moest vooral op initiatief van ons iedere keer gestart worden. Het heeft ons (en nu nog steeds) veel energie en tijd gekost en 4 maanden na oplevering zijn er nog steeds punten die opgelost moeten worden. Daarnaast is het ook nog vervelend dat wanneer er een afspraak gemaakt wordt om iets op te lossen dat de mensen die het komen doen niet altijd op de hoogte zijn van de afspraken die gemaakt zijn en dus niet altijd alles kunnen oplossen zoals wel besproken was.

Orde en netheid 6

Afspraken nakomen 4

Vakmanschap 6

Advies 6

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit 4

4