Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 8,0

Afspraken nakomen 8,0

Vakmanschap 10

Advies 10

Communicatie 8,0

Prijs/kwaliteit 10

11 oktober 2019

Anoniem, Schiedam

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Slechte communicatie en nakomen van afspraken is een ramp

De woning op zich is prima alhoewel ik nu al maanden bezig ben om enkele details opgelost te krijgen. Elke keer moet ik er weer zelf achteraan bellen en wederom wordt er weer niks ondernomen door Weboma. Dan het verhaal met de waterberging waardoor ons binnenterrein en de tuinen niet af zijn.... Iedereen wijst naar elkaar (gemeente, Weboma, leverancier van de waterberging) en wij zitten met de ellende! Afgelopen zomer zat mijn huis elke dag vol met een laag zand, geen gebruik kunnen maklen van de tuin, onveilige situaties op het binnenterrein, volgelopen regenpijpen omdat deze niet op de waterberging zijn aangesloten etc, etc... Ik kan best begrijpen dat iets niet goed gaat maar als het bij mij gebeurt los ik het in eerste instantie op voor de klant en ga daarna met de leveranciers kijken hoe we de zaak onderling afhandelen. Als antwoord op de vraag staat uberhaupt het klantenbelang centraal hier, krijgen wij letterlijk het volgende; " het klantenbelang staat hier inderdaad niet centraal. Het juridissche en zakelijke belang hebben voorrang." Ik ben van nature enorm vergevingsgezind en kan voor veel zaken begrip opbrengen maar dit gaat zelf mij te ver....

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 2

Vakmanschap 6

Advies 4

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit 7

4,0