Weboma
Stoelmatter 16
2292 JL Wateringen
T. 0174 225600
info@weboma.nl
www.weboma.nl
Weboma
Stoelmatter 16
2292 JL Wateringen
T. 0174 225600
info@weboma.nl
www.weboma.nl
Orde en netheid 8,0
Afspraken nakomen 8,0
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 8,0
Prijs/kwaliteit 10
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 10
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 6
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 7
Advies 8
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 6
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 10
29 oktober 2019
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Fijn verloop van de bouw.
De periode van een jaar bij nieuwbouw is lang, maar bij Weboma is dit allemaal goed georganiseerd. Communicatie via portaal, tijdig informeren over kijkdagen etc.,
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 7
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 8
11 oktober 2019
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Slechte communicatie en nakomen van afspraken is een ramp
De woning op zich is prima alhoewel ik nu al maanden bezig ben om enkele details opgelost te krijgen. Elke keer moet ik er weer zelf achteraan bellen en wederom wordt er weer niks ondernomen door Weboma.
Dan het verhaal met de waterberging waardoor ons binnenterrein en de tuinen niet af zijn.... Iedereen wijst naar elkaar (gemeente, Weboma, leverancier van de waterberging) en wij zitten met de ellende! Afgelopen zomer zat mijn huis elke dag vol met een laag zand, geen gebruik kunnen maklen van de tuin, onveilige situaties op het binnenterrein, volgelopen regenpijpen omdat deze niet op de waterberging zijn aangesloten etc, etc...
Ik kan best begrijpen dat iets niet goed gaat maar als het bij mij gebeurt los ik het in eerste instantie op voor de klant en ga daarna met de leveranciers kijken hoe we de zaak onderling afhandelen.
Als antwoord op de vraag staat uberhaupt het klantenbelang centraal hier, krijgen wij letterlijk het volgende; " het klantenbelang staat hier inderdaad niet centraal. Het juridissche en zakelijke belang hebben voorrang."
Ik ben van nature enorm vergevingsgezind en kan voor veel zaken begrip opbrengen maar dit gaat zelf mij te ver....
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 2
Vakmanschap 6
Advies 4
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 7
9 augustus 2019
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Goed.
Bouw is snel gegaan, ondanks de problemen met het binnenterrein die voorlopig nog niet opgelost lijken te worden. Maar dat is ook niet alleen het probleem van Weboma, de gemeente heeft hier ook een aandeel in.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 5
Afspraken nakomen 5
Vakmanschap 6
Advies 6
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 5