VORM 6D Wonen
Veerweg 165
3351 HC Papendrecht
T. 010 6421300
post@vorm.nl
www.vorm.nl
VORM 6D Wonen
Veerweg 165
3351 HC Papendrecht
T. 010 6421300
post@vorm.nl
www.vorm.nl
Orde en netheid 1
Afspraken nakomen 2,5
Vakmanschap 2,5
Advies 2,5
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1,5
29 mei 2016
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Veel problemen met onderaannemer. 9 maanden na oplevering nog niet opgelost. Continu zelf achteraan bellen. Vorm bouw zet zijn onderaannemers te weinig onder druk en zou er voor moeten zorgen dat dit veel sneller wordt opgelost. Meerdere woningen op project de Hooght hebben al meerdere lekkages en rioleringsproblemen gehad.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 3
Vakmanschap 6
Advies 6
Communicatie 4
Prijs/kwaliteit 5
20 mei 2016
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Matrialen die gebruikt zijn goed, afwerking is matig, veel items lijken met onvoldoende 'liefde' gemaakt te zijn. Qua communicatie is het geen interactie en feedback ala facebook en twitter. De operatie is niet gewend om feedback tussendoor te krijgen, welke dit het aantal bouwfouten zou kunnen terugdringen en reparatiekosten achteraf voorkomen. Meerwerk is lastig en zijn hier ook veel bouwfouten in gemaakt.
Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 9
Advies 9
Communicatie 4
Prijs/kwaliteit 6
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 8
08 mei 2016
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Op zich wordt er goed gebouwd, maar coördinatie kan beter. Voorbeeld: wij hadden een loze leiding in de badkamer opgegeven. Dit heb ik tot 4x toe aan moeten geven naar Vorm. Uiteindelijk bleek een week voor oplevering dat dit niet bekend was bij de elektricien. Later bleek dat deze opdracht bij de loodgieter terecht was gekomen. Hij had dit moeten terugkoppelen dat dit niet voor hem was. Ook zijn er een aantal meerwerkzaken niet uitgevoerd omdat dit niet bekend was bij de onderaannemer.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 5
Vakmanschap 6
Advies 7
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 7
08 mei 2016
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
De Vorm bouwers weten wat ze doen, om kantoor daarentegen is alle klantvriendelijkheid verdwenen. We hebben in meerdere gevallen 2 of 3 maanden moeten wachten op antwoord van de "verkoopbegeleiding". Dit is onacceptabel, en als je daar dan iets van zegt tegen iemand die je eindelijk gaat helpen wordt dit volledig niet serieus genomen. Zeer slecht dit alles.
Orde en netheid 4
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 7
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 4