Vlassak Aannemingsmaatschappij B.V.
't Inne 14
6021 DA Budel
T. 0495 491 229
info@vlassakbv.nl
www.vlassakbv.nl
Vlassak Aannemingsmaatschappij B.V.
't Inne 14
6021 DA Budel
T. 0495 491 229
info@vlassakbv.nl
www.vlassakbv.nl
Orde en netheid 6,7
Afspraken nakomen 6,4
Vakmanschap 7,9
Advies 6,5
Communicatie 5,6
Prijs/kwaliteit 6,4
15 mei 2024
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Verbouw: Garage/schuur
Goede betrouwbare aannemer die zijn afspraken nakomt
Tijdens de bouwperiode zijn we goed geïnformeerd door de medewerkers van de firma Vlassak en over de geleverde kwaliteit van onze woning zijn wij tevreden. Vlassak is een prima aannemer om mee te bouwen.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 10
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 7
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 8
20 april 2024
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Goed zoals verwacht
Alles was goed in orde. Wel zou ik voor volgende projecten afscheid nemen van de digitale showroom. Je mist toch de feeling van wat je precies kunt verwachten van je sanitair via een digitale showroom.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 10
Advies 9
Communicatie 9
Prijs/kwaliteit 10
22 januari 2022
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Neemt geen verantwoordelijkheid voor slechte kwaliteit
Na 4 jaar komt wandmeubel in de badkamer van de wand, bij onderzoek blijkt deze alleen aan een paar kleine haakjes te hangen zonder verdere borg moeren (hoek ijzers zijn er wel maar niet aan de muur geschroefd). De haken komen nu uit de muur. Gemeld bij de aannemer maar deze verschuilen zich achter verlopen garantie en "als het ondeugdelijk was gemonteerd, was het wel eerder van de muur gekomen".
Orde en netheid 3
Afspraken nakomen 2
Vakmanschap 2
Advies 3
Communicatie 3
Prijs/kwaliteit 4
22 november 2021
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Waardeloze communicatie, kwaliteit ondermaats
Zeer slordige aannemer: overal kleine foutjes, krassen, onregelmatigheden en ondermaatse afwerking. De bouwplaats is na oplevering één grote stortplaats van afval gebleken, tot verf in de bodem aan toe. Veegschoon opleveren van de woning: sigarettenpeuken, afval en over bouwresten in ons huis. De communicatie is verder onder de maat en is er vaak gewoon niet. Er is een opleverrapport, maar er wordt gewoon niets meer aan de restpunten gedaan. Daarnaast nog vele fouten ontdekt na de oplevering en ga dat dan maar eens proberen te verhalen op hun. Wat een prutsers.
Mocht je ooit overwegen met Vlassak in zee te gaan voor een nieuwbouwhuis: DOE HET NIET!
Orde en netheid 1
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 1
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 2
24 december 2020
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Wat een vreselijke ervaring
Dit bedrijf verdient het niet om nieuwbouwproject-opdrachten te krijgen. De informatie/communicatie is zwaar onder de maat.
Vooral de manier van communiceren was onprofessioneel en werd er onverschillig gereageerd op de vele aandachtspunten tijdens de oplevering. De aannemer schuift alle verantwoording van gebreken naar de onderaannemer en de projectontwikkelaar.
De term zelfreflectie is hun niet bekend waarschijnlijk.
Orde en netheid 4
Afspraken nakomen 4
Vakmanschap 4
Advies 2
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 4
27 februari 2020
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Zeer slecht in communiceren, liegen, ons de schuld geven van hun fouten , afspraken niet na komen en
Zeer slechte ervaring met aannemer Vlassak zoals zo vele is online te lezen. Wij hebben als contact persoon *****. Zeer zelf ingenomen man die afspraken niet na komt niet terug communiceerd terwijl hij aangeeft dit wel te zullen doen, hij liegt over werkzaamheden en probeerd de schuld in onze schoenen te schuiven met niet nagekomen meer werk . Er zou gestuct worden vervolgens is het behangklaar afgewerkt. Er staat overal stuc werk. Zegt ***** , ik ben er gaan kijken en het zag er goed uit?!!. Als je een bmw koopt en je krijgt een lada ben je toch ook niet blij en zeler niet als de verkoper zegt dat het er toch goed uit ziet. Na veel op en neer bellen en mailen na uiteindelijk contact gehad met eigenhuis en woningborg hebben wij aangegeven dat de fout toch echt bij hem ligt ook volgens bovenstaande instanties. ( hij gaf zelf de fout sowieso al toe want hij zei : wij zijn er van uit gegaan dat... zo der verder te informeren of communiceren. Overal maken ze onderscheid tussen behangklaar en stuc behalve als het hen uitkomt?!
Vervolgens krijgen wij deze reactie terug geen enkele excuzes niets .:” Wij hebben de werkzaamheden ingepland !
Voor de goede gang van zaken, wil ik U aangeven, wanneer er geen volledige betaling heeft plaats gevonden,
er geen sleutel overdracht zal plaats vinden.“
Ik vind dit uiterst asociaal. Ik geloof niet dat hij weet door wie hij betaald wordt.
Je moet deze man altijd achter zijn broek aan zitten.
Hij liegt en probeerd de schuld bij ons te leggen terwijl wij duidelijk in ons recht staan.
De vooroplevering gaat volgende week gebeuren bij de oplevering nemen natuurlijk iemand mee met kennis van zaken. Wij laten ons niet nog verder beduvelen.
Als er rekeningen betaald moeten worden zijn ze er wel als de kippen bij en de dreigenmenten over het niet overhandigen van de sleutel terwijl wij in ons recht staan is ook echt onacceptabel. Zeer rigide man.
Orde en netheid 1
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 1
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
27 januari 2020
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Zeer rigide aannemer koper heeft niets te vertellen
Zeer rigide aannemer niets is mogelijk enkel betalen. Grondplaat ligt net dan vraag je kun je mij een rioolpijpje zetten. Onmogelijk is het antwoord. Dan veranderen ze de radiatoren gewoon in vloerverwarming en kun je zelf niets meer veranderen. Gasleiding 3 meter verplaatsen hoppa € 1000,00 enz enz.
Orde en netheid 5
Afspraken nakomen 2
Vakmanschap 1
Advies 2
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1