Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 1

Afspraken nakomen 1

Vakmanschap 1

Advies 1

Communicatie 1

Prijs/kwaliteit 1

25 juni 2021

Anoniem, Son en Breugel

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Van het kastje naar de muur

Mijn deur naar de tuin is sinds de oplevering aan het ’bloeden’ wat na twee keer opnieuw schilderen nog niet is opgelost. Nu is er een monteur van van Wanrooij service afdeling geweest met schilder van schildersbedrijf met als conclusie dat er nieuwsfeit geplaatst moet worden, denkt u dat ze dit gaan doen, nee hoor, je hoort drie weken niets en komen met dezelfde oplossing we gaan opnieuw schilderen. Denkt u dat de directie klanttevredenheid belangrijk vindt, die willen je niet eens te woord staan, afspraken worden niet nagekomen, bedenkt goed wat voor ellende je krijgt wanneer je een huis koopt bij van Wanrooij, graaiers en 0 gevoel voor klanttevredenheid, hoe groot is tenslotte de kans dat je ze nog een huis laat bouwen

Orde en netheid 1

Afspraken nakomen 1

Vakmanschap 1

Advies 1

Communicatie 1

Prijs/kwaliteit 1

1