Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 6,1

Afspraken nakomen 5,7

Vakmanschap 6,8

Advies 5,9

Communicatie 5

Prijs/kwaliteit 6

18 mei 2016

Anoniem, Berkel en Rodenrijs

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Luisteren naar de klant(behoeften) en hiernaar acteren. Daarnaast hogere kwaliteitsstandaarden hanteren voor het eigen werk en het werk van onderaannemers en toezien op naleving hiervan.

In het algemeen is mijn ervaring dat deze aannemer lage kwaliteitsstandaarden hanteert, slordig en onzorgvuldig (af)werkt, niet klantgericht werkt en afspraken slecht nakomt. Veel fouten zijn gemaakt in het bouwproces, die vervolgens niet voortvarend en klantgericht worden opgelost. Daarnaast geeft de aannemer bij meer impactvolle fouten niet thuis, of wijst de klachten af zonder deze eerst zorgvuldig te onderzoeken.

Orde en netheid 6

Afspraken nakomen 4

Vakmanschap 4

Advies 5

Communicatie 4

Prijs/kwaliteit 5

4,9