Van de Klok B.V.
Kanaalstraat 200
6541 XN Nijmegen
T. 088 024 91 00
info@vandeklok.nl
www.vandeklok.nl
Van de Klok B.V.
Kanaalstraat 200
6541 XN Nijmegen
T. 088 024 91 00
info@vandeklok.nl
www.vandeklok.nl
Orde en netheid 8,7
Afspraken nakomen 8,9
Vakmanschap 9
Advies 8
Communicatie 7,9
Prijs/kwaliteit 7,6
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 8
Advies 10
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 10
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 7
Advies 7
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 7
18 april 2025
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Zeer tevreden over het algemeen
Tijdens een bouwproces zijn er altijd uitdagingen, ontbrekende stukken en andere onvoorziene factoren die zorgen voor onduidelijkheid. Wat mij is opgevallen is dat aannemers én onderaannemers contact met mij zochten om zeker te zijn van wat de klant besteld heeft. Dat vond ik zeer positief.
Als klant heb ik de wooncoaches gevraagd om tekeningen van leiding- en rioolwerk, NAP van de schuur t.o.v. huis zodat ik daar in mijn tuinplan rekening mee kan houden. Deze "werden niet verstrekt door de aannemer". Het is voor mij gokken waar kabels en leidingen zitten. Dit vind ik een groot minpunt. Ik mocht deze niet inzien of in ontvangst nemen.
Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 7
13 april 2025
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Bouw en oplevering top, communicatie en opties is verbetering mogelijk
Die soort huizen, oplevering en snelheid van bouwen is echt super!!
Waar wij alleen tegenaan gelopen zijn met name in het begin van het proces is de communicatie, we zouden graag wat meer en wat vaker op de hoogte gebracht willen worden van de voortgang van het project. Met name in de voorbereidende fase. Tijdens de bouw was dit wel voldoende!!
De opties die worden geboden in het project zou wat mij betreft meer naar behoefte van de koper getrokken kunnen worden. Met name de badkamer. Hierin was erg weinig mogelijk qua opties wat wij zouden willen. En de optie voor wandafwerking zoals stuccen zouden we graag willen hebben gehad. Ook jammer dat er geen optie voor een dakkapel was. Voor de rest zijn we erg tevreden!!
Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 8
Advies 6
Communicatie 5
Prijs/kwaliteit 6
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 10
Advies 5
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 8
18 maart 2025
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Weinig tot geen informatievoorziening, niet meedenkend
Dat wij de grootste en duurste aankoop in ons leven bij van de klok doen lijken ze te vergeten. Zij gaan met ons om alsof we een broodje bij de bakker halen.
Ik wil hier niet in detail treden maar op hoofdlijn:
- het is eenrichtingsverkeer, dwz: als klant heb je het maar te doen met wat van de klok zegt.
- ze geven dan ook weinig tot geen informatie. Hoe komt het dat ons huis al maanden lang klaar is maar we moeten wachten op de nuts? Waar is het fout gegaan? Wees daar gewoon open over.
- er is niks buiten de gebaande paden mogelijk. Er wordt ook niet mee gedacht over een alternatief.
- voor alles wat je niet wil moet je betalen?! Wij willen ergens geen muur = dus minderwerk, maar we moeten er wel grof voor betalen.
- met andere woorden: van de klok heeft alle macht. Als koper heb je niks in te brengen. In het begin is alles nog leuk en aardig: je wordt ontvangen met lunchen, hapjes en drankjes maar als je eenmaal in het proces zit dan kan je geen kant meer op.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen nvt
Vakmanschap 8
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1