Van de Klok B.V.
Kanaalstraat 200
6541 XN Nijmegen
T. 088 024 91 00
info@vandeklok.nl
www.vandeklok.nl
Van de Klok B.V.
Kanaalstraat 200
6541 XN Nijmegen
T. 088 024 91 00
info@vandeklok.nl
www.vandeklok.nl
Orde en netheid 8,7
Afspraken nakomen 8,9
Vakmanschap 9,1
Advies 8
Communicatie 7,9
Prijs/kwaliteit 7,7
08 september 2025
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Klantvriendelijk en goede kwaliteit / kennis
De oplevering is keurig volgens afspraak verlopen.
Het klein aantal niet juiste opleveringen werden op 1 na direct verholpen. Laatste volgt binnenkort
Medewerker zeer klantvriendelijk bereid tot goede uitleg.
Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 9
Advies 9
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 10
21 juli 2025
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Verbouw: Aanbouw/dakopbouw, Dak, Vloer, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen
Top Bouwbedrijf
Het bouwbedrijf heeft fantastisch werk geleverd dat mijn verwachtingen overtrof. De aandacht voor detail is opmerkelijk en dat zie je overal in de woning terug.
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 10
21 juli 2025
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Strakke organisatie die zich uit in een goede oplevering
We hebben ervaren dat van de Klok met een strakke procesvoering werkt. Dat uit zich in levering van de te verwachten kwaliteit. De communicatie wordt daardoor wel tamelijk formeel en summier.
Voor een projectwoning waren er voldoende opties beschikbaar.
Opleving is zeer prettig verlopen
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 7
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 7
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 6
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 6
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 8
Advies 10
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 10
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 7
Advies 7
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 7
18 april 2025
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Zeer tevreden over het algemeen
Tijdens een bouwproces zijn er altijd uitdagingen, ontbrekende stukken en andere onvoorziene factoren die zorgen voor onduidelijkheid. Wat mij is opgevallen is dat aannemers én onderaannemers contact met mij zochten om zeker te zijn van wat de klant besteld heeft. Dat vond ik zeer positief.
Als klant heb ik de wooncoaches gevraagd om tekeningen van leiding- en rioolwerk, NAP van de schuur t.o.v. huis zodat ik daar in mijn tuinplan rekening mee kan houden. Deze "werden niet verstrekt door de aannemer". Het is voor mij gokken waar kabels en leidingen zitten. Dit vind ik een groot minpunt. Ik mocht deze niet inzien of in ontvangst nemen.
Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 7