Logo Bouwnu

Bouwen met vertrouwen

Gemiddelde scores

Afspraken nakomen
8,5
Advies
7,6
Communicatie
7,6
Vakmanschap
8,6
Prijs/kwaliteit
7,5
Orde en netheid
8,3

Recensies van klanten

7 november 2025

Ersin, Zevenaar

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Onze ervaring is matig tot voldoende.

In de woning zijn er heel veel kleine gebreken. Sommige plekken zijn niet netjes afgewerkt, waar Van de Klok ook niets mee doet. De staat van de muren en van de vloer zijn niet naar verwachting. Er zijn veel gaten en builtjes op de de wanden waardoor deze in principe niet behangklaar zijn. Bij de leidingen waar de vloerverwarming de grond in gaat is een groot gat dat niet netjes is afgewerkt.

De vloerverwarming doet het bij ons al sinds de oplevering niet. Hier is een melding van gemaakt, maar is helaas nog steeds niet opgelost.

De bovengenoemde factoren zorgen voor veel frustraties. Dit soort dingen hadden wij graag anders gezien. Al met al zijn we blij met onze woning, maar de ervaring met Van de Klok kon beter.

Orde en netheid 1
Afspraken nakomen 2
Vakmanschap 4
Advies 10
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 8
6

8 september 2025

Rene, Afferden Li

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Klantvriendelijk en goede kwaliteit / kennis

De oplevering is keurig volgens afspraak verlopen.
Het klein aantal niet juiste opleveringen werden op 1 na direct verholpen. Laatste volgt binnenkort

Medewerker zeer klantvriendelijk bereid tot goede uitleg.

Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 9
Advies 9
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 10
9

21 juli 2025

Mohamad, Venray

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Verbouw: Aanbouw/dakopbouw, Dak, Vloer, Zonnepanelen/zonneboiler, Isoleren (deel) woning, Beglazing en kozijnen

Top Bouwbedrijf

Het bouwbedrijf heeft fantastisch werk geleverd dat mijn verwachtingen overtrof. De aandacht voor detail is opmerkelijk en dat zie je overal in de woning terug.

Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 10
10

21 juli 2025

Adri en Marianne Geerts, Best

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Strakke organisatie die zich uit in een goede oplevering

We hebben ervaren dat van de Klok met een strakke procesvoering werkt. Dat uit zich in levering van de te verwachten kwaliteit. De communicatie wordt daardoor wel tamelijk formeel en summier.
Voor een projectwoning waren er voldoende opties beschikbaar.
Opleving is zeer prettig verlopen

Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 7
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 7
10

24 juni 2025

Jan Willem, Milsbeek

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Prettige ervaring

Mijn ervaring met Van de Klok is zeer positief.
Het gehele proces ervaren als goed. De wooncoach t/m de oplevering. Netjes gewerkt, altijd antwoord gekregen op vragen etc

Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 6
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 6
8

27 mei 2025

S., Nijmegen

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Een mooie woning opgeleverd

De woning is vlot en mooi gebouwd. Tevreden over de oplevering en de gehele procedure.

Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 7
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 8
9

21 mei 2025

Adrie, Wanroij

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Gewoon goed

Gewon goed denk ik.
Nooit eerder ervaring gehad met hoe het gaat als je een huis laat bouwen.

Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 6
8

29 april 2025

Georgios Papamichalopoulos, Berg en Dal

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Behoorlijk goed geregeld

Het enige waar ik over kan klagen is dat er geen CLT staal bestaat in gehele organisatie.

Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 8
Advies 10
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 10
8

28 april 2025

Jop, Nijmegen

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Mooie woning opgeleverd!

En de ervaring was zeer soepel, vrijwel geen opleverpunten

Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 10
9

25 april 2025

Nicky, Wanroij

Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Verbouw: Aanbouw/dakopbouw, Badkamer, Zonnepanelen/zonneboiler

Prettige ervaring!

Alles is naar wens verlopen en we zijn zeer tevreden hoe het vanaf het begin tot het einde is verlopen!

Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 7
Advies 7
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 7
9