Logo Bouwnu

Bouwen met vertrouwen

Gemiddelde scores

Afspraken nakomen
8,3
Advies
8,2
Communicatie
7,8
Vakmanschap
8,6
Prijs/kwaliteit
8,1
Orde en netheid
8,3

Recensies van klanten

1 juli 2015

Anoniem

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
8

1 juli 2015

Anoniem

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
7.2

1 juli 2015

Anoniem

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
7.8

29 juni 2015

Anoniem

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
7.2

26 juni 2015

Anoniem

Tot nu toe geen gebreken en hopen dat dit zo blijft..

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
7.5

26 juni 2015

Anoniem

Goede bouwer, zoals het hoort. Wat we prettig vonden was dat de woning al zo compleet was.

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
8.5

25 juni 2015

Anoniem

goede organisatie. degelijke bouwer.

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
8.5

25 juni 2015

Anoniem

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
8.5

25 juni 2015

Anoniem

Ze zien niet in dat sommige gebreken voor de bewoner erg belangrijk zijn. Ook is er bij de oplevering geen pad aanwezig om droog en schoon bij de deur te komen, volgens Trebbe is dit de schuld van de onderaannemer. Trebbe moer er voor zorgen dat alles goed opgeleverd wordt. Probleem vet CV ketel wordt na 4 dagen opgelost. probleem met MV na ruim een week opgelost. Voor de bewoner is dit er vervelend.

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
3.8

25 juni 2015

Anoniem

Bij de oplevering hadden wij een specialist meegenomen die een aantal gebreken signaleerde. Deze gebreken waren duidelijk aanwezig maar in plaats van ons hierin te horen, werd het gelijk afgekapt, wat enigszins onvriendelijk overkwam. Wel zijn we erg tevreden over de begeleiding, vóór en na de oplevering.

Orde en netheid 0
Afspraken nakomen 0
Vakmanschap 0
Advies 0
Communicatie 0
Prijs/kwaliteit 0
7.2