Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 5

Afspraken nakomen 2

Vakmanschap 6

Advies 8

Communicatie 1

Prijs/kwaliteit 2

23 april 2021

Kelly, Amersfoort

Verschrikkelijke planning

2de keer nu een afspraak niet doorgegaan. Eerste keer kregen ze me zogenaamd niet te pakken dus hebben we afgesproken dat eventuele afzeggingen per mail gedaan zouden worden. Nu voor de 2de keer niet op komen dagen en zegt meneer van de planning met een mega onprofessionele houding (en half lachend ook!?) dat ze er anderhalf uur eerder waren vanochtend en het mijn schuld is dat ik er niet was. Ik probeer uit te leggen dat als je zoveel eerder komt dan gepland, het normaal is als je dan even belt. Maar volgens hem wilde hij vanmiddag bellen om te kijken of ze dan nog zouden komen. (terwijl ik bij het inplannen van de afspraak heb aangegeven dat het echt in de ochtend moest omdat ik andere verplichtingen had) Lachen terwijl een klant boos is? Geen excuses aanbieden en de klant de schuld geven terwijl jullie anderhalf uur eerder komen, onaangekondigd? En dan maar weg gaan zonder bericht? en mij in het systeem zetten als niet thuis. De klant vervolgens NIET informeren dat jullie niet op de afgesproken tijd komen?? Iemand moet de planning een training klantenservice geven want ik ben nog nooit zo onprofessioneel te woord gestaan door iemand.

Orde en netheid nvt

Afspraken nakomen nvt

Vakmanschap nvt

Advies nvt

Communicatie nvt

Prijs/kwaliteit nvt

1