Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 9,0

Afspraken nakomen 10

Vakmanschap 9,0

Advies 9,0

Communicatie 10

Prijs/kwaliteit 10

18 september 2019

Anoniem, R.

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Professionaliteit ontbreekt en laconiekheid overheerst.

Professionaliteit en klantgerichtheid kunnen op veel punten worden verbeterd (Bij Meacasa/de nieuwe bouwers). Je wordt op een kinderlijke wijze afgeserveerd. Dit begon al bij de oplevering. Het huis is met (voor vereniging Eigenhuis, 21 bij de oplevering zichtbare) gebreken opgeleverd. De oplevering zelf was een deceptie. o.a. omdat men ons als 'lastig' ervaarden. Maar de opleverpunten-aantal zegt genoeg. Als er iets werd aangegeven door ons, werd hier laconiek over gedaan. Toppunt was dat er in de gibo-blokken in de badkamer teksten waren gekerfd en door de directievoerder luchtig over werd gedaan De term behang-klaar is bijvoorbeeld ook een ruim begrip. Dit leverde ons extra kosten op. Als je naderhand een melding van maakt wordt in het ticketsysteem wordt het 'opgelost'. Meldingen worden voor en niet door ons afgerond in dit systeem, terwijl het niet is opgelost. Terwijl wij dit zelf moeten beoordelen. Klachten worden niet in behandeling genomen, verwijderd of afgesloten in de ticketomgeving waarin dit gemeld kan worden. In mei was de oplevering. De afronding loopt nog steeds. Let goed op wat je koopt en hoe het wordt opgeleverd. Want naderhand kan je op weinig medewerking rekenen.

Orde en netheid 3

Afspraken nakomen 3

Vakmanschap 3

Advies 3

Communicatie 3

Prijs/kwaliteit 3

4,0