Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 9,1

Afspraken nakomen 9,2

Vakmanschap 9,3

Advies 9

Communicatie 8,6

Prijs/kwaliteit 8,8

24 januari 2018

Anoniem, Hilversum

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Verschrikkelijke afwerking van klachten en opleverpunten

Na een bouwtijd van bijna een jaar werd ons huis eind 2016 eindelijk opgeleverd. In het algemeen zijn wij te spreken over de geleverde kwaliteit. De communicatie tijdens de bouw en de afhandeling van opleverpunten en klachten is echter dramatisch. Inmiddels is onze woning ruim een jaar geleden opgeleverd en nog steeds staan er opleverpunten open. Ook klachten die in de eerste drie maanden na oplevering kenbaar zijn gemaakt moeten nog afgehandeld worden. Zelfs inmenging van de directie van MBB en de bemiddeling van Woningborg (welke de bewoners in gelijk stelde) heeft ruim 2 maanden na het gesprek nog niet geleid tot een oplossing. De algemene bouwkwaliteit is prima echter de onderdelen "nakomen afspraken", "advies" en communicatie verdienen eigenlijk nog niet eens één ster!

Orde en netheid 4

Afspraken nakomen 2

Vakmanschap 8

Advies 2

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit 6

2