Kroon & de Koning bv
Ohmstraat 6
3335 TL Zwijndrecht
T. 078 6121511
www.kroondekoning.nl
Kroon & de Koning bv
Ohmstraat 6
3335 TL Zwijndrecht
T. 078 6121511
www.kroondekoning.nl
Orde en netheid 7,8
Afspraken nakomen 7,3
Vakmanschap 8,3
Advies 7,3
Communicatie 7,2
Prijs/kwaliteit 7
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 8
22 november 2018
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Slechte communicatie, slechte nazorg
Presteert het om een nazorg klacht (los gewaaide folie van dakoverstek) 3 maanden na melding nog niet opgelost te hebben.
Op een herinnering per mail wordt niet gereageerd en bij telefonisch contact wordt er doodleuk gezegd "sorry maar we hebben het bij onze onderaannemer uitgezet maar die reageert niet".
Duidelijk gevalletje van doorschuiven en lekker afwachten, van een pro-actieve houding hebben ze nog nooit gehoord!
Als dit opgelost is hoop ik dat nooit meer met ze te maken krijg want ik heb me buik vol van die firma.
Orde en netheid 4
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 4
Advies 4
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 4
06 februari 2018
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Slechte communicatie, laks en komen afspraken niet na
Heb een nieuwbouwwoning bij KDK gekocht maar er wat in de verkoopstukken staat komen ze niet na. Wijkt voortdurend af zonder de kopers te informeren. Communicatie is ronduit slecht. Directie en projectleiding zijn niet of nauwelijks bereikbaar. Vragen worden pas 5-6 weken later half beantwoord. Wanneer je vraagt om compensatie voor hetgeen ze afwijken tov de koopovereenkomst dan geven ze niet thuis.
Zelden zo slechte aannemer meegemaakt. Komt amateuristisch over.
Orde en netheid 2
Afspraken nakomen 2
Vakmanschap 2
Advies 2
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 2
16 november 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Moeilijk met verhelpen oolevergebreken.
Zeer gebrekkig in het verhelpen van opleverpunten. Je moet voor je gevoel bijna een complete strijd leveren om alles gedaan te krijgen. Als je er zelf niet achteraan zit, gebeurd er niets. We hadden problemen met onze achteruit, deze zat scheef in het kozijn. Na een flinke machtstrijd hebben ze het 3 maanden na oplevering alsnog verholpen. Op dit moment zitten we nog op 1 nieuw kozijn te wachten waar een scheur in zat. Die wordt hopelijk aan het eind van de maand vervangen.
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 6
Advies 6
Communicatie 4
Prijs/kwaliteit 6
07 november 2017
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Net voldoende, veelal slordig
Ik heb het gevoel dat er veel haastwerk bij is komen kijken. Er is 1 meerwerkoptie vergeten, de muren zijn in barslechte staat opgeleverd en alle binnenmuren staan schots en scheef. Maar dat zal allemaal wel weer 'binnen de normen' vallen, waar ze zich voortdurend achter verschuilen.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 4
Vakmanschap 6
Advies 6
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 4
13 september 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Het kan misschien slechter in de bouw maar het kan ook beter. Vooral wat betreft communicatie. Er was een mooie site in de lucht maar nieuws werd daar niet bijgewerkt, ook door wisseling van verkoopbegeleiding was het wat rommelig. Huis op zich netjes opgeleverd maar er blijven punten waar niets aan te doen is, waar wij ons toch aan blijven ergeren.
Orde en netheid 5
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 6
Advies 6
Communicatie 5
Prijs/kwaliteit 5
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 7
Advies 7
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 5
25 augustus 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
De verkoopadviseur had meer tijd mogen nemen voor een juiste afhandeling van vragen over contractuele zaken. Het bezoek bij de tegelshowroom is de slechtste verkoopervaring die wij hebben meegemaakt (nog los van het probleem met het aanbrengen van het tegelwerk). De afhandeling van het probleem met het tegelwerk heeft uiteindelijk het goede gevoel over de aannemer flink verstoord.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 5
Vakmanschap 8
Advies 6
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 7