Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 2,7

Afspraken nakomen 1,9

Vakmanschap 2,3

Advies 1,8

Communicatie 1,6

Prijs/kwaliteit 2,5

Reviews voor KBK bouwgroep

0-2 2-4 4-6 6-8 8-10

9 januari 2023

Nils, IJmuiden

Verbouw: Badkamer

Harde werkers. Maar slordig, geen communicatie (niet met mij of elkaar). Afgeraffeld werk.
Vanwege loslatende tegels en vochtschade moest mijn douche vernieuwd. KBK kreeg van de woningbouwvereniging de opdracht. Het eindresultaat is redelijk, ondanks de slechte communicatie en werkwijze. Ze waren niet op (de juiste) tijd of kwamen ineens niet opdagen.. Aangezien ze veelal enkel Arabisch spraken, was vragen stellen er niet bij.. Wat 2 weken had moeten duren (8 werkdagen) werden er zonder uitleg of communicatie 3.. Al had ik toen wel een volledig vernieuwde douche en zag het er redelijk uit. De ellende begon op dag 1 toen ze gingen slopen en behalve bij mij ook bij de onderbuurvrouw de stroom uit viel doordat ze lukraak door kabels en buizen gingen. Dit was pas na 3 dagen volledig opgelost. Dat ik overlast heb, logisch. Dat mijn buren meer dan geluidsoverlast hebben.. Niet. En geen excuses, bloemetje, bon of wat dan ook voor haar van hun kant. Volgens de uitvoerder was dat belachelijk en stelde ze zich aan.. Omdat er pontificaal een HR ketel in mijn badkamer zit, wilde uitvoerder daar een kast voor, liefst van IKEA. Dan was hij nl. waterbestendig en had ik opbergruimte. Zonder bericht werd er na het weekend ineens zelf een kast in elkaar getimmerd. Zonder zelfs maar iets van een grondlaag, kit of waterdichte afwerking. Ook geen plankje te bekennen. Ook douchte ik in het donker, want er bleek geen standaard peertje voorzien? Vanaf dag 1 was een nieuwe trekschakelaar beloofd, toen wasmachine de 1e keer zou worden bezorgd was de elektra niet klaar, evenals de 2e keer, uiteindelijk werd hij de 3e keer maar op het stopcontact aangesloten aangezien KBK de dag ervoor sluiting had veroorzaakt EN als “oplossing” de verzegeling van Liander had verbroken (zonder herzegelen, etc) in de meterkast. Als ik alles van tevoren had geweten, had ik liters lijm en kit tegen die tegels gesmeerd.. De woningbouwvereniging heeft een inspectie gehouden, fouten geconstateerd en gaat het zelf oplossen of in elk geval door een ANDER bedrijf dan KBK.. Goedkoop is duurkoop. Dat blijkt.

Orde en netheid 4

Afspraken nakomen 1

Vakmanschap 5

Advies nvt

Communicatie 1

Prijs/kwaliteit 4

1,0

24 november 2022

Laura Zwart, Zaandijk

Rampzalig
Ik kan kort zijn hier over. Mijn ervaring. De dames aan de telefoon zijn wel meedenkend en alles. Alleen die gasten die het werk komen uitvoeren... Onbeschoft.... on-ge-loof-lijk. Ze lachten me gewoon uit. Ik zag iemand eerder een review schrijven over KbK en die persoon gebruikte het woord varken. Zo heb ik het ook ervaren de afgelopen weken. Onbeschofte gasten. Ze hebben voor veel overlast (lekkage) gezorgd die helemaal niet nodig had geweest.

Orde en netheid 1

Afspraken nakomen 1

Vakmanschap 1

Advies nvt

Communicatie 1

Prijs/kwaliteit nvt

1,0

14 februari 2022

Maak niks uit, Maak niks uit

Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Verbouw: Onderhoud/service

Slecht
Afspraken niet na komen lijk wel kleine kinderen daar

Orde en netheid 1

Afspraken nakomen 1

Vakmanschap 1

Advies 1

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit 1

1,0

10 november 2021

Sophia Koning, ALMERE

Ontzettend slecht
Ik heb al maanden lekkage . Ze zijn al een paar keer langs geweest om te maken En het is nog steeds niet opgelost . Wat zitten er slechte werklui tussen . Die absoluut er geen verstand van hebben . Vreselijk

Orde en netheid 6

Afspraken nakomen 6

Vakmanschap 2

Advies 3

Communicatie 3

Prijs/kwaliteit nvt

2,0
Reviews ouder dan 3 jaar bekijken Klik hier