25 mei 2021
Anoniem, Voorhout
Verbouw: Dakkapel/dakraam
Slechte service
Dakkapel besteld en heel duidelijk verteld dat het rolluik heel belangrijk is in de keuze voor een nieuwe dakkapel.
Er kwam iemand inmeten en toen hebben we het nog over gehad waar de bedieningsknop moest komen.
Na 5 maanden wachten komt de dakkapel dan eind maart eindelijk, zonder rolluik! Maar volgens de monteurs was het geen probleem om hem later te monteren, meteen naar kantoor gebeld maar daar was iemand te bereiken. Vertrouwend op de monteurs toch dakkapel laten plaatsten. Dag later gebeld en helaas kan er geen rolluik meer geplaatst worden maar wel een screen. Helemaal geen goed gevoel over, we willen hem als gordijnen gebruiken, maar we hadden simpelweg geen keuze.
Na aantal weken, 29 april, zou dan eindelijk het screen geplaatst worden. Maar op de dag zelf worden we gebeld dat de screen nog niet binnen is???
Nieuwe afspraak dan maar, eerst mogelijk 17 mei, weer 2 weken later dus. Ben er absoluut niet blij mee maar ja wat kan je eraan doen. Weer een vrije dag genomen, en wat denk je? Screen past niet!
Nu ben ik echt woest, savond een mail gestuurd naar Tom (zoon van de baas) omdat niemand die dag contact heeft opgenomen.
Dag erna word ik gebeld door Rolf, niet naar het telefoonnr in de mail, met duizend maar excuus en het was een misverstand, de screen past wel. Donderdag komen we hem plaatsen...
Ik vind het gewoon ongehoord dat je als werkgever een mail krijgt van een terecht ontevreden klant dat je niet eens de moeite neemt om hem of haar te woord te staan maar dit op laat knappen door de planning.
Al met al hoop ik dat het nu donderdag eindelijk goed gaat komen maar voor ons never nooit meer zaken met Hollandia Dakkapellen!!!!!