Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 8,0

Afspraken nakomen 8,2

Vakmanschap 8,3

Advies 7,6

Communicatie 7,5

Prijs/kwaliteit 7,6

7 december 2023

Danijela, Helmond

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Ontevreden bij oplevering

Beste, Het kopen van een nieuwbouwwoning doe je niet zomaar, er komt veel bij kijken, en je hebt met veel partijen te maken. Communicatie met alle partijen ging probleemloos en de bouw is gerealiseerd zoals afgesproken door Hendriks Bouw en Ontwikkeling. Vooral het kopersportaal "HOOMCTRL" is handig. Het kopersportaal biedt kopersbegeleiding, digitaal onderteken en ondersteuning tijdens de bouw. De keuzes (badkamer, WC en keuken) en opties (dakramen, extra leidingen, etc.) zijn allen keurig meegenomen in de bouw. De verkoopfacturen zijn correct en verspreid zoals afgesproken tot aan de oplevering van de woning. Bijna 2 jaar later is onze woning opgeleverd. Een puntje van kritiek is op zijn plaats voor de voorschouw en de oplevering. Beide verliep tamelijk teleurstellend. Voor beide uitnodigingen moesten we een half uur wachten voordat we naar binnen konden. De voorschouw verliep goed, alle kritieke punten werden door de uitvoerder genoteerd en serieus genomen. De oplevering verliep teleurstellend. Alle punten die je hebt gevonden tijdens de voorschouw dien je zelf opnieuw allemaal te controleren omdat er niet verteld wordt wat wel of niet is opgelost. Omdat de oplevering slechts een week later gepland staat merk je natuurlijk dat niet alle punten zijn opgelost. Als je hier iets van zegt dan probeert de uitvoerder dit ter plekke nog even te regelen (zodat het niet in het proces verbaal komt). Er komt nog even een voeger een complete rand boven de deur voegen en er komt nog even een schilder met verf en kwast nog even een latje verven. Dit komt echt niet professioneel over en bevestigd nog maar eens dat het netjes afwerken van de woning niet al te serieus word genomen.

Reactie Hendriks Bouw en Ontwikkeling

Beste Danijela, Bedankt voor het geven van de feedback naar aanleiding van de oplevering va uw woning. Vervelend om te horen dat u de oplevering als negatief heeft ervaren. Door het uitlopen van een oplevering voor u, was onze medewerker helaas wat later aanwezig. Dat verdient natuurlijk niet de schoonheidsprijs, onze excuses daarvoor. Om de woning netjes op te leveren is het raam, wat helaas niet helemaal schoon was bij oplevering, direct bij oplevering schoongemaakt. Het is ons helaas niet gelukt om het schilderwerk direct te herstellen, maar daar wordt op dit moment druk aan gewerkt om ook dat naar tevredenheid op te lossen. Uiteraard zullen wij zorg dragen dat de genoteerde opleverpunten in het Proces Verbaal van Oplevering zo snel mogelijk worden opgelost zodat u daarna veel woonplezier zult ervaren in uw nieuwe woning. Wij zien in uw beoordeling dat u verder heel tevreden bent over het nakomen van de afspraken, advies en de communicatie. Fijn dat u deze terugkoppeling geeft. Het eindcijfer 5,0 is dan wellicht een wat laag eindcijfer in verhouding met de rest. Mocht u deze mening delen, kunt u het eindcijfer aanpassen. Hiervoor zullen wij u een verzoek toesturen. Mocht er onverhoopt nog wat zijn of wenst u ons nog verder van feedback te voorzien over het gehele bouwproces? Dan staan wij hier zeker voor open en kunt u ons berichten via het kopersportaal. Namens het projectteam wensen wij u verder veel woonplezier in Helmond!

Orde en netheid 5

Afspraken nakomen 7

Vakmanschap 5

Advies 7

Communicatie 10

Prijs/kwaliteit 5

6,0