Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 2

Afspraken nakomen 2

Vakmanschap 2

Advies 4

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit 1

31 oktober 2017

Anoniem, Brielle

Nieuwbouw: Appartement

Slechte communicatie met de klantenservice.

Ik heb contact opgenomen met de klantenservice over een aantal gebreken. Deze werden aan de telefoon ontkrachtigd als 'dat moet kunnen'. ronduit belachelijk en totaal niet klantvriendelijk. uiteindelijk werd er wel iemand langsgestuurd om de klachten te bekijken. heeft deze beoordeeld, deels verholpen en gezegd dat het inderdaad niet klopte. vervolgens wordt er besloten dat er geen actie ondernomen wordt en dat het gebrek niet verholpen zal worden. communicatie blijft onvriendelijk.

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 4

Vakmanschap 7

Advies 7

Communicatie 4

Prijs/kwaliteit 7

6,1