ERA Contour B.V.
Zilverstraat 39
2718 RP Zoetermeer
T. 079 3170 170
info@eracontour.nl
www.eracontour.nl
ERA Contour B.V.
Zilverstraat 39
2718 RP Zoetermeer
T. 079 3170 170
info@eracontour.nl
www.eracontour.nl
Orde en netheid 7,0
Afspraken nakomen 6,7
Vakmanschap 7,0
Advies 6,7
Communicatie 6,3
Prijs/kwaliteit 6,3
27 juni 2018
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Era is een zeer professioneel en kundig bedrijf met werknemers die klantvriendelijkheid snappen!!
Wij hebben het gehele proces, dat komt kijken bij het kopen van een nieuwbouwhuis, ervaren als zeer prettig.
De mensen zijn kundig, vriendelijk en zeer professioneel.
Daarnaast lossen ze de "problemen", die niet bij derden liggen, snel en kundig op.
Wel een aandachtspunt is dat er betere keuzes gemaakt moeten worden mbt de samenwerkingspartners, want de bedrijven waarmee ik te maken heb gehad hebben niet allemaal de professionaliteit en klantvriendelijk.
Als laatste vind ik dat Era iets meer vingen aan de pols moet houden als acties bij derden liggen.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8
5 juni 2018
Nieuwbouw: Appartement
Slechte lift
In december ons nieuwbouw appartement opgeleverd gekregen. De lift is in oktober opgeleverd aan Era contour. Vanaf dag een problemen met deze Otis lift. Zowel Era als Otis laten dit probleem maar voortsudderen en misbak slagkracht. Wekelijks storingen en al 6 weken printplaten in bestelling
Gewoon nieuwe lift erin zetten Otis/ Era en niet afschuiven op de bewoners. Wij hebben recht op een goede lift
Ook Era laat ons zitten terwijl ze zelf een slechte lift hebben geaccepteerd. Is zeer nalatig gedrag.
Onderstaande beoordeling heeft echt met alleen de lift te maken. Andere processen zijn best redelijk voor elkaar bij Era
Orde en netheid 2
Afspraken nakomen 2
Vakmanschap 2
Advies 2
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 2
20 maart 2018
Nieuwbouw: Appartement
Werk gedaan wat moest, geen problemen gehad; tevreden
Tevreden over de woning, natuurlijk met een paar kleine schoonheidsfoutjes. Maar niets kan perfect zijn.
Contact met medewerkers was prima; ben vooral fan van Bert. Bert die helpt graag en legt ook altijd alles uit als je iets niet begrijpt.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 6
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 8
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 8
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 6
14 maart 2018
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Moeilijke bouwperiode, gelatenheid onder het personeel, niet betrokken bij de kopers
De bouw ging niet geheel soepel, vertragingen waarvan de bouwer de gemeente de schuld geeft en andersom. Op de dag van de oplevering nog proberen de huizen op te leveren zonder werkende CV geeft aan dat de gemeente niet de oorzaak was van de vertraging. Kopers zijn hiermee voor de gek gehouden. Tijdens de bouw werd geen duidelijkheid gegeven over prognoses van oplevering, alleen Q3 Q4 is niet voldoende als men ergens tijdelijk moet gaan wonen.
Het personeel reageert gelaten over problemen en irritaties.
Koper moet overal achteraan bellen voor informative/terugkoppeling
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 4
Vakmanschap 6
Advies 4
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 4
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 10
13 maart 2018
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Jammer van de afwerking en laconieke houding
De afwerking van de wanden en vloeren laat te wensen over. Diverse aanpassingen of opties werden van tafel geveegd als ‘dat doen we niet’ of ‘dat is niet mogelijk’. Daarnaast zijn diverse reparatie punten 3 maanden na de oplevering nog niet opgelost en zijn onderaannemers soms wel meerdere malen terug moeten komen. Bij oplevering waren er veel punten van aanmerking waar bij het merendeel ongeïnteresseerd en laconiek werd gereageerd. Het niet in orde zijn van de woning gaf ons het gevoel dat we voor het blok werden gezet, met name omdat ons dat niet vooraf was gemeld en het daardoor op veel punten afraffel werk leek te zijn. Er was geen enkele ruimte waar geen op of aanmerkingen waren en bijna al het schilderwerk was beschadigd. Op het moment van oplevering en daarna liepen er nog continue aannemers in en uit. Wel is er gebruik gemaakt van mooie en kwalitatief goede materialen.
Orde en netheid 2
Afspraken nakomen 4
Vakmanschap 4
Advies 4
Communicatie 4
Prijs/kwaliteit 4