Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 9

Afspraken nakomen 9,2

Vakmanschap 9,3

Advies 8,8

Communicatie 8,8

Prijs/kwaliteit 8,8

Reviews voor Bot & van der Ham - ThuisinBouwen pagina 25

  0-2 2-4 4-6 6-8 8-10

Grijze scores zijn minder recent en tellen niet mee in de totale score i

11 december 2020

Anoniem, Werkendam

Nieuwbouw: Vrijstaande woning

Fijne bouwer
Voortraject was uitstekend, goed advies en veel keuze, hulp bij materialen, indeling enz. Tijdens de bouw wel wat steekjes laten vallen wat betreft communicatie en gemaakte afspraken. Maar over het geheel genomen een prettige ervaring, we zijn ontzettend blij met onze woning.

Orde en netheid 6

Afspraken nakomen 6

Vakmanschap 7

Advies 9

Communicatie 5

Prijs/kwaliteit 7

10

11 december 2020

Anoniem, Nieuwegein

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Niet helemaal goed
Reeds in het begin na de oplevering kregen wij te maken met tegenstrijdige advies van TIB m.b.t. mankementen die verholpen moesten worden. ook bijv. verkeerde aansluitingen voor elektra punten waardoor een halve muur uit moet en nog meer punten , en er werd elke keer gezegd dat het zo hoort en dat wij maar ermee moeten leven want zo hebben wij het gekozen en getekend. pas 3 tot 4 maanden later door tussenkomst van iemand anders bij TIB die meer verstand had en met ons meedacht zijn de punten opgelost. op 1 punt na want dat is nog steeds een hoofdpijn , het betreft de elektrische radiator in de badkamer, men is na 9 mnd nog steeds mee bezig. ik ben benieuwd wanneer deze hoofdpijn overgaat. keuken zelfde hoofdpijn pas 3 mnd na oplevering werd het eindelijk opgeleverd maar niet 100% tevreden v.w.b. de achterwand. ook veel ellende gehad met telecommunicatie aansluiting door TIB met Ziggo, we zijn hierdoor €475 kwijtgeraakt en later heeft TIB met KPN geregeld over een zeer trage aansluiting. Ik heb zelf een lijn laten aanleggen door Ziggo waarom kon dit niet gebeuren door TIB ?Ik heb zelf met Ziggo contact gehad hierover en het verhaal wat ze vertellen over de communicatie met TIB is heel slecht afgehandeld door TIB ik hoop dat TIB in de toekomst veel beter communiceert met de klanten en kopers niet van het kastje naar de muur stuurt want dat is onze ervaring met TIB na de oplevering. ook vinden wij dat de mensen in de showroom de klanten beter moeten informeren over de voor en nadelen van een product. bijv het type elekt. radiator zonder kraan, in de bijkeuken een aan/uit schakelaar laten monteren voor de lamp in de schuur , nu moet je in het donker door het hele schuur lopen om het licht aan te zetten. even meedenken met de koper en advies geven want de koper weet niet altijd alles. en zo hebben we nog veel meer punten wat voor verbetering vatbaar is. misschien kan iemand van TIB mij vertellen waarom deze woning letterlijk zo vreselijk gehorig is , daar zou ik blij mee

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 7

Vakmanschap 7

Advies 6

Communicatie 8

Prijs/kwaliteit 8

7

11 december 2020

Anoniem, Leerdam

Nieuwbouw: Vrijstaande woning

Fantastische ervaring van ontwerp tot oplevering
Geweldige ervaring en begeleiding vanuit hun inspiratiecentrum, waarna de woning door echte vakmannen gebouwd is!

Orde en netheid 10

Afspraken nakomen 10

Vakmanschap 10

Advies 10

Communicatie 10

Prijs/kwaliteit 10

10

11 december 2020

Anoniem, Hardinxveld-Giessendam

Nieuwbouw: Vrijstaande woning

Buitengewoon positieve bouwervaring.
Op alle fronten is bouwen een feest met Thuis in bouwen. Echt ontzorgen

Orde en netheid 10

Afspraken nakomen 10

Vakmanschap 10

Advies 10

Communicatie 10

Prijs/kwaliteit 10

10

11 december 2020

Anoniem, Papendrecht

Nieuwbouw: Vrijstaande woning

Voor herhaling vatbar
Wij zijn tevreden over het ontwerptraject, bouwfase en de woning. verbeterpunt voor ontwerp/advies: de afmetingen/voorzieningen/ruimtebeslag voor de installaties vooraf duidelijk bespreken. Wijzigingen/aanpassingen zijn met alle redelijkheid bespreekbaar, waarbij gemaakte afspraken worden nagekomen. Technische installatie zijn na oplevering 1 op 1 met de installateurs doorgenomen. Communicatie is een verbeterpunt. Dit betreft communicatie naar klant, gemeente en nutsbedrijven. Met name de terugkoppeling van de vraag/actie ontbreekt.

Orde en netheid 9

Afspraken nakomen 9

Vakmanschap 8

Advies 7

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit 10

7

10 december 2020

Anoniem, Houten

Nieuwbouw: Vrijstaande woning

Geweldige bouwer: kwaliteit, korte lijnen en fijne communicatie
Zowel tijdens de voorbereiding van de bouw als gedurende het bouwproces hadden we een vast aanspreekpunt. In de voorbereiding werd goed meegedacht en ook gedurende de bouw was er heldere communicatie en kwam alles volgens verwachting voor elkaar. We zijn erg blij met deze bouwer.

Orde en netheid 10

Afspraken nakomen 10

Vakmanschap 10

Advies 10

Communicatie 10

Prijs/kwaliteit 8

10

10 december 2020

Anoniem, Papendrecht

Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Verbouw: Dakkapel/dakraam, Indelingswijziging

Vakkundigheid en ontzorgen.
Vakkundigheid en ontzorgen.

Orde en netheid 9

Afspraken nakomen 8

Vakmanschap 9

Advies 8

Communicatie 7

Prijs/kwaliteit 7

8

10 december 2020

Anoniem, Zuilichem

Nieuwbouw: Vrijstaande woning

Geweldig!
Fantastisch inspiratie centrum! Meteen geholpen en snelle afspraken gemaakt. Top advies en mooi eindresultaat.

Orde en netheid 10

Afspraken nakomen 10

Vakmanschap 10

Advies 10

Communicatie 10

Prijs/kwaliteit 10

10

10 december 2020

Anoniem, Papendrecht

Nieuwbouw: Vrijstaande woning

Prima maar achteraf had de begeleiding beter gekund!
Prima bedrijf en wij zijn dan ook erg tevreden. Maar als we terug kijken op het geheel dan hadden ze ons veel beter moeten adviseren in het begin.

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 10

Vakmanschap 10

Advies 6

Communicatie 7

Prijs/kwaliteit 8

8

09 december 2020

Anoniem, Asperen

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Goed
Mooi huis, degelijk gebouwd, vriendelijk, na enig sparren helemaal eens geworden.

Orde en netheid 10

Afspraken nakomen 8

Vakmanschap 10

Advies 9

Communicatie 6

Prijs/kwaliteit 8

8