Bot & van der Ham - ThuisinBouwen
Energieweg 17
4231 DJ Meerkerk
T. 0183-351334
www.thuisinbouwen.nl
Bot & van der Ham - ThuisinBouwen
Energieweg 17
4231 DJ Meerkerk
T. 0183-351334
www.thuisinbouwen.nl
Orde en netheid 9
Afspraken nakomen 9,1
Vakmanschap 9,3
Advies 8,8
Communicatie 8,7
Prijs/kwaliteit 8,7
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 10
18 december 2020
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Goede bouwer
De bouw duurde langer dan verwacht maar we hebben een fijn huis.
De oplevering verliep netjes. Het huis was heel schoon bij oplevering. Zoals bij elke oplevering waren er verbeterpunten. Nog diezelfde dag werd daar mee begonnen. Soms blijkt het lastig om iets dat al af is nog te wijzigen. Dan is er goed overleg hoe het alsnog kan worden opgelost zodat beide partijen tevreden zijn.
Goede service en zeer vriendelijke medewerkers met vakkennis. Kortom een leuk team waar je op kan bouwen!
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 10
17 december 2020
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Fantastische, inspirerende bouwers
Fantastische bouwer, inspirerend, denkt mee, zeer deskundig, zorgvuldige afstemming en oplevering,
Goed gekeken en aangesloten bij wie wij zijn en wat we graag wilden. Het is helemaal geworden zoals we hebben bedacht
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 8
11 december 2020
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Geweldige bouwervaring!
Met recht de beste bouwer van Nederland! Zeer ervaren vakmensen met oog voor details. Van ontwerp tot oplevering zeer duidelijke communicatie, goed advies en heldere afspraken. Erg fijn om in het inspiratiecentrum alle producten uit te kunnen zoeken en hier goed in begeleid te worden.
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 10
11 december 2020
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Fijne bouwer
Voortraject was uitstekend, goed advies en veel keuze, hulp bij materialen, indeling enz. Tijdens de bouw wel wat steekjes laten vallen wat betreft communicatie en gemaakte afspraken. Maar over het geheel genomen een prettige ervaring, we zijn ontzettend blij met onze woning.
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 7
Advies 9
Communicatie 5
Prijs/kwaliteit 7
11 december 2020
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Niet helemaal goed
Reeds in het begin na de oplevering kregen wij te maken met tegenstrijdige advies van TIB m.b.t. mankementen die verholpen moesten worden. ook bijv. verkeerde aansluitingen voor elektra punten waardoor een halve muur uit moet en nog meer punten , en er werd elke keer gezegd dat het zo hoort en dat wij maar ermee moeten leven want zo hebben wij het gekozen en getekend. pas 3 tot 4 maanden later door tussenkomst van iemand anders bij TIB die meer verstand had en met ons meedacht zijn de punten opgelost. op 1 punt na want dat is nog steeds een hoofdpijn , het betreft de elektrische radiator in de badkamer, men is na 9 mnd nog steeds mee bezig. ik ben benieuwd wanneer deze hoofdpijn overgaat. keuken zelfde hoofdpijn pas 3 mnd na oplevering werd het eindelijk opgeleverd maar niet 100% tevreden v.w.b. de achterwand. ook veel ellende gehad met telecommunicatie aansluiting door TIB met Ziggo, we zijn hierdoor €475 kwijtgeraakt en later heeft TIB met KPN geregeld over een zeer trage aansluiting. Ik heb zelf een lijn laten aanleggen door Ziggo waarom kon dit niet gebeuren door TIB ?Ik heb zelf met Ziggo contact gehad hierover en het verhaal wat ze vertellen over de communicatie met TIB is heel slecht afgehandeld door TIB
ik hoop dat TIB in de toekomst veel beter communiceert met de klanten en kopers niet van het kastje naar de muur stuurt want dat is onze ervaring met TIB na de oplevering. ook vinden wij dat de mensen in de showroom de klanten beter moeten informeren over de voor en nadelen van een product. bijv het type elekt. radiator zonder kraan, in de bijkeuken een aan/uit schakelaar laten monteren voor de lamp in de schuur , nu moet je in het donker door het hele schuur lopen om het licht aan te zetten. even meedenken met de koper en advies geven want de koper weet niet altijd alles. en zo hebben we nog veel meer punten wat voor verbetering vatbaar is.
misschien kan iemand van TIB mij vertellen waarom deze woning letterlijk zo vreselijk gehorig is , daar zou ik blij mee
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 7
Advies 6
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 10