Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 7,9

Afspraken nakomen 8

Vakmanschap 8,2

Advies 7,7

Communicatie 6,6

Prijs/kwaliteit 7,5

26 februari 2017

Anoniem, Den Haag

Nieuwbouw: Vrijstaande woning

Zie vorige opmerkingen. Behandel je koper als klant en klant is koning.

Wij hebben de woning gekocht tijdens de start van de bouw. We moesten €1500 extra betalen voor een uitbouw aangezien we eigenlijk al te laat waren met deze optie tot meerwerk, zeiden ze. Dezelfde dag reden we langs het in aanbouw zijnde huis en zagen we tot onze grote verbazing dat er al rekening was gehouden met een uitbouw, aangezien dit al was afgegraven en er palen in de grond stonden voor de uitbouw. Hierdoor voelen wij ons nog steeds behoorlijk belazerd door Boer Bouw. Verder is de communicatie van de uitvoerder op de bouw slecht, helemaal sinds de woning is opgeleverd. Over de gebreken die nog verholpen moeten worden kunnen geen duidelijke afspraken gemaakt worden en wij moeten maar afwachten wanneer hij tijd of zin heeft. Als we er dan over bellen en naar vragen, raakt hij geïrriteerd en gooit de hoorn erop. Of hij komt een uur te laat op de afgesproken tijd. Erg jammer en vervelend zo. Het huis zelf ziet er goed uit en over het algemeen is alles prima in orde. Je betaalt erg veel geld voor een nieuw huis, dus dan moet alles in orde zijn en er niet geïrriteerd gereageerd worden als er toch nog zaken zijn die in orde gemaakt moeten worden.

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 2

Vakmanschap 6

Advies 5

Communicatie 1

Prijs/kwaliteit 6

5