Adriaan van Erk Bouw B.V.
Kadijk 4 a
2861 CM Bergambacht
T. 0182 352344
groep@adriaanvanerk.nl
www.adriaanvanerk.nl
Adriaan van Erk Bouw B.V.
Kadijk 4 a
2861 CM Bergambacht
T. 0182 352344
groep@adriaanvanerk.nl
www.adriaanvanerk.nl
Orde en netheid 6,9
Afspraken nakomen 6,6
Vakmanschap 7,5
Advies 6,2
Communicatie 5,9
Prijs/kwaliteit 6,5
8 maart 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Gedurende de beginfase was kopersbegeleiding matig en soms onvriendelijk. Op de vraag of er door andere kopers nog interessante meerwerken zijn aangedragen was het antwoord 'nee'. Achteraf blijken onze buren kiepkantelramen te hebben die wij ook wel hadden willen hebben. De koperbegeleidster is in februari 2016 plots vervangen. Daarna werd de communicatie wel vriendelijker. Over de uitvoerder zijn we erg tevreden, klantvriendelijk en hield zich aan zijn afspraken.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 5
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 7
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 9
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 8
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 4
Vakmanschap 6
Advies 7
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 6
27 februari 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Bedrijf zelf niet erg open en deskundig in kopersbegeleiding. Alles wordt indirect geregeld. Slordigheden gevonden na de oplevering hebben mij nogal verbaasd, zoals veel fouten in electrische bedrading en een niet aangedrraaide moer op een verwarming. Sommige keuzen voor bouwmateriaal lijken niet heel degelijk en vallen daardoor op.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 7
Advies 6
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 7
23 februari 2017
Nieuwbouw
Begon met een foutieve en incomplete verkoopbrochure. Gevolgd door een zeer slechte kopersbegeleiding, waarbij er geen of vaak veel te late reactie op vragen kwam (duurde soms maanden). Bij fouten van de aannemer geen adequate en klantvriendelijke oplossing, maar ontkenning en ontwijken van de verantwoordelijkheid en vervolgens een voor de aannemer zo goedkoop mogelijke oplossing aanbieden. Ook na de oplevering ervaren we nog steeds dezelfde dienstverlening.
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 2
Vakmanschap 6
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 6
13 februari 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Met name niet bekwame kopersbegeleiding, die ook fouten maakt in het begintraject die uiteindelijk bij oplevering en daarmee te laat aan het licht komen. Duur meerwerk is daardoor niet helemaal uitgevoerd zoals bedoeld. Kopersbegeleiding was duidelijk niet goed, maar werd niets aan gedaan door Rehorst. Het is vervelend als een jong iemand met haar op de tanden je steeds de les leest, terwijl ze zelf steken laat vallen.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 5
Vakmanschap 6
Advies 3
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 4
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 8
Advies 7
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 7
5 februari 2017
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Het is de derde keer dat mijn vrouw en ik een nieuwbouwwoning bij Adriaan van Erk kopen. Dat zegt toch iets ! Klein minpuntje: jammer dat zo'n grote onderneming zakelijk en privé niet goed uit elkaar weet te houden.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 8
Vakmanschap 8
Advies 7
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit 8
3 februari 2017
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Indruk dat er weinig controle was op de kwaliteit van het opleveringswerk van de onderaannemers. Ze zijn betaald per klus, echter niet afgerekend op kwaliteit. Hierdoor een lange lijst opleveringsgebreken. Bij een twistpunt over een plint werd niet echt meegedacht over een oplossing. Daar moest ik zelf mee komen.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 6
Advies 7
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 6