Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 8,6

Afspraken nakomen 8,6

Vakmanschap 8,6

Advies 5,1

Communicatie 7,3

Prijs/kwaliteit 7,3

Reviews voor Aannemersbedrijf Van Agtmaal B.V. pagina 2

  0-2 2-4 4-6 6-8 8-10

Grijze scores zijn minder recent en tellen niet mee in de totale score i

19 december 2018

Anoniem, Bergen op Zoom

Nieuwbouw: Appartement

Zeer vriendelijk, deskundig en behulpzaam
Zeer vriendelijk,deskundig en behulpzaam

JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.

Orde en netheid 9

Afspraken nakomen 10

Vakmanschap 9

Advies 10

Communicatie 10

Prijs/kwaliteit 8

10

8 december 2018

Anoniem, Oud Gastel

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Traditioneel in bouw en communicatie
De woning is kwalitatief naar tevredenheid opgeleverd met een normaal aantal opleverpunten. De opleverpunten zijn snel een vakkundig opgelost. Tijdens de bouwfase was er weinig communicatie en vragen werden niet snel beantwoord. Er was geen online platform of iets om de bouw goed te kunnen volgen, wel zou er op regelmatige basis een nieuwsbrief volgen, echter is deze maar 1 keer uitgebracht per mail. Wat tegenviel was dat meermaals een opleverdatum werd genoemd en deze tot drie keer toe verzet moest worden. Je zou verwachten dat zij beter inzicht hebben in planningen. Na oplevering zijn we te spreken over de hulp vanuit Van Agtmaal bij het oplossen van problemen en vragen.

JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.

Orde en netheid 6

Afspraken nakomen 4

Vakmanschap 8

Advies 4

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit 6

7,0

2 december 2018

Anoniem, Kruiningen

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Vriendelijk personeel wat geen afspraken nakomt
Tijdens de aankoop wordt er van alles beloofd, maar daadwerkelijke aanpassingen zijn nauwelijks mogelijk. Zodra de papieren zijn getekend is er eigenlijk niets meer mogelijk, terwijl dingen nog niet zijn uitgevoerd en aanpassingen altijd nog mogelijk zijn zonder te breken. Met de oplevering zij er in totaal ruim 50 punten geconstateerd welke na een half jaar nog steeds niet zijn opgelost.

Orde en netheid 2

Afspraken nakomen 2

Vakmanschap 5

Advies 3

Communicatie 1

Prijs/kwaliteit 5

4,0

12 november 2018

Anoniem, Oud Gastel

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Tevreden klant, ruimte voor verbetering
Tevreden met de nieuwbouw, oplevering moet nog plaats vinden maar alles ziet er prima uit. Ook ervaringen van eerder opgeleverde huizen van buren was positief. Enige aandachtspunt is de communicatie. Bellen heeft meer resultaat gehad dan mailen. Vaak wel een tevreden afhandeling. Vooral de communicatie m.b.t. de opleverdatum was warrig en lastig. Deze datum is nog al eens gewijzigd. Intern de communicatie bespreken en proberen te verbeteren. Verder absoluut tot nu toe tevreden.

JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.

Orde en netheid 6

Afspraken nakomen 6

Vakmanschap 8

Advies 8

Communicatie 4

Prijs/kwaliteit 8

7,0

4 november 2018

Anoniem, Bergen op Zoom

Nieuwbouw: Appartement

Het kan er mee door
Vriendelijk, correct. Het inlevingsvermogen in de klant zou wel wat beter mogen. Jammer dat de bouw zo lang heeft geduurd

Orde en netheid 6

Afspraken nakomen 8

Vakmanschap 7

Advies 5

Communicatie 5

Prijs/kwaliteit 5

7,0

28 oktober 2018

Anoniem, Halsteren

Nieuwbouw: Appartement

Goede service, gastvrij op de bouwplaats, ter zake kundig
Goede service, ter zake kundig personeel, uitermate vriendelijk en meedenkend. Altijd bereid naar de juiste oplossing te zoeken. Op de bouwplaats gastvrij

JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.

Orde en netheid 10

Afspraken nakomen 10

Vakmanschap 10

Advies 10

Communicatie 10

Prijs/kwaliteit 8

10

22 oktober 2018

Anoniem, Oud - Gastel

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Deskundig personeel, communicatie kan beter.
Bouw ziet er goed uit, er zijn goede materialen gebruikt. Zoals veel aannemers hebben ze wel problemen om voldoende mensen te krijgen. Huis moet nog opgeleverd worden, dus we weten nog niet of er veel restpunten zullen zijn en hoe dat opgepakt wordt. Wat echt wel een punt van aandacht is, is dat de communicatie soms moeizaam verloopt. Het lijkt er op, dat één persoon de kopersbegeleiding doet en dat dat gewoon teveel werk is. Hierdoor moet er soms lang gewacht worden voor antwoord. Ook was niet helemaal duidelijk, wat voor verschillende optie's er allemaal mogelijk waren. Blijkt dat er meer mogelijk was, dan bekend was.

JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 8

Vakmanschap 10

Advies 6

Communicatie 6

Prijs/kwaliteit 8

8,0

15 september 2018

Anoniem, Oud Gastel

Betrouwbaar maar niet flexibel
Slechte communicatie bij opgetreden vertragingen tijdens de bouw waardoor verwachte opleverdatum ruimschoots niet gehaald werd. Weinig medewerking bij aanvang en bij einde bouw om uitbouw efficient door onszelf te laten realiseren. Kopersbegeleiding reageert dramatisch slecht op vragen (heel laat of helemaal niet). En is slecht bereikbaar. Meerwerk is idioot geprijsd maar dat schijnt normaal te zijn bij nieuwbouw. Verder nette bouw, vriendelijke uitvoerder.

Orde en netheid 6

Afspraken nakomen 4

Vakmanschap 6

Advies 2

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit 6

6,0

7 september 2018

Anoniem, zevenbergen

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Slechte begeleiding vanuit het hoofdkantoor vam de aannemer maar prima kwaliteit van het huis
Klantenservice is maar minimaal van toepassing -weinig flexibiliteit qua opties en alles moet veel te lang van tevoren worden aangegeven. We hadden slechts 3 dagen om alle besluiten te nemen over de badkamer. De vergoeding voor minderwerk is extreem laag. Daarentegen -de kwaliteit van het huis ttv van oplevering was uitstekend. De bouwvakkers op locatie zijn kundig, vriendelijk en flexibel. Het is betet kopersbegeleiding zo veel mogelijk te omzeilen.

JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 8

Vakmanschap 8

Advies 2

Communicatie 4

Prijs/kwaliteit 6

8,0

24 juli 2018

Anoniem, Oud Gastel

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Slechte communicatie en oplevering van nieuwbouw huis.
Een positieve start gemaakt met Joris aan ons nieuwbouwhuis. Daarna kwamen we terecht bij Annet, waarbij slecht werd mee gedacht en vooral de slechte communicatie opvallend waren. Bij de oplevering veel opleverpunten niet in orde (bijna 40). En een groot probleem met de aanleg van loze leidingen voor de rolluiken. Verkeerd aangelegd, maar hier ook verder niet bij geholpen met het zoeken naar een oplossing (zaak loopt nog steeds) Hierin ook weinig communicatie vanuit Achtmaal richting ons. Meerdere malen aangegeven dat het niet klopte, steeds lang moeten wachten op een reactie, waar we uiteindelijk nog niks mee konden. Blijkt uiteindelijk Annet niet meer het aanspreekpunt te zijn voor ons project, wat door niemand gecommuniceerd wordt. Ook Annet laat dit niet even netjes weten. Naar wie moeten we nu voor al onze vragen????? Er zouden nieuwsbrieven verzonden worden, in het totaal 1 mogen ontvangen. Tijdens de oplevering moest alles binnen kort tijdsbestek rond worden gegaan. We moesten zelf onze sleutel op gaan halen bij de buren!!! Het huis was gewoon niet klaar bij de oplevering.

Orde en netheid 2

Afspraken nakomen 2

Vakmanschap 4

Advies 2

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit 6

4,0