Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 8,0

Afspraken nakomen 10

Vakmanschap 8,0

Advies nvt

Communicatie nvt

Prijs/kwaliteit nvt

Reviews voor IBB Kondor bv

  0-2 2-4 4-6 6-8 8-10

Grijze scores zijn minder recent en tellen niet mee in de totale score i

1 juli 2020

Anoniem, Hoofddorp

Nieuwbouw: Appartement

Vakmensen / zeer kundig
Vanochtend was de oplevering van ons nieuwe appartement aan het Gemaalhof in Hoofddorp. De opmerkingen /paar puntjes die bij de voorschouw op 15 juni genoteerd werden zijn perfect opgelost. Op het proces-verbaal van oplevering woning / privégedeelte zijn geen onvolkomenheden genoteerd. Het contact met de hoofduitvoerder Joost Lavrijsen was zeer prettig. Alle beloften zijn 100 % nagekomen. Wij zijn blij met ons appartement in een prachtige karakteristiek gebouw. Robert en Joan Van Hardeveld bouwnummer 7

JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 10

Vakmanschap 8

Advies nvt

Communicatie nvt

Prijs/kwaliteit nvt

9,0

31 juli 2019

Anoniem, Leiden

Nieuwbouw: Appartement

Teveel mankementen maar zeer vriendelijk personeel
...

Orde en netheid 4

Afspraken nakomen 9

Vakmanschap 10

Advies 6

Communicatie 4

Prijs/kwaliteit 2

3,0

31 juli 2019

Anoniem, Leiden

Nieuwbouw: Appartement

Had er meer van verwacht
Ik ben er in geluisd om 2700 euro extra te betalen voor een trapkast die ik niet wilde omdat anders het leidingwerk voor de wasmachine niet verplaatst kon worden. Achteraf blijkt bij een andere koper wel de mogelijkheid geboden om af te zien van de trapkast. Dat maakt de ervaring niet prettig.

Orde en netheid 4

Afspraken nakomen 4

Vakmanschap 4

Advies 6

Communicatie 6

Prijs/kwaliteit 6

5,0

31 juli 2019

Anoniem, leiden

Teleurstellend, doen niet wat ze zeggen en zeggen niet wat ze doen
Teleurstellend, doen niet wat ze zeggen en zeggen niet wat ze doen

Orde en netheid 4

Afspraken nakomen 1

Vakmanschap 4

Advies 1

Communicatie 1

Prijs/kwaliteit 1

1,0

31 juli 2019

Anoniem, Leiden

Slecht
Kille manier van afhandelen van klachten. Bv: De wasmachine/wasdrogerkast is conform de meerwerkoptietekening geplaatst. Dat je 3/4 van die kast niet kunt gebruiken omdat je de wasmachine en droger niet onder de trap op elkaar kunt zetten (dat kan nl alleen in de deuropening van de kast) is 'niet het probleem van IBB Kondor' Ik krijg de indruk dat van de koper van een huis van IBB verwacht wordt dat hij zelf ook aannemer/architekt/loodgieter/schilder en stucadoor allemaal tegelijk is.

Orde en netheid 2

Afspraken nakomen 2

Vakmanschap 2

Advies 2

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit 2

2,0

8 juni 2019

Anoniem, Schifferstein

Nieuwbouw: Appartement

Aardige mensen, maar informatievoorziening is beperkt
Proces was soms chaotisch; je moet als koper goed de vinger aan de pols houden en eigen initiatief tonen; personeel is wel hulpvaardig, maar communicatie kan beter

Orde en netheid 6

Afspraken nakomen 8

Vakmanschap 8

Advies 5

Communicatie 4

Prijs/kwaliteit 6

6,0

5 juni 2019

Anoniem, Leiden

Nieuwbouw: Appartement

Ondanks de onduidelijkheden prima
De uitvoerder stond altijd klaar om mee te denken en handelde alles prima af. Zeer te reden over

Orde en netheid 10

Afspraken nakomen 9

Vakmanschap 9

Advies 7

Communicatie 7

Prijs/kwaliteit 8

7,0

10 april 2019

Anoniem, Sassenheim

Nieuwbouw: Vrijstaande woning

Moeizaam
Slecht.

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 6

Vakmanschap 1

Advies 4

Communicatie 7

Prijs/kwaliteit 1

1,0

4 november 2018

Anoniem, Overveen

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Zeer matig helaas
Al veel te veel energie aan moeten besteden

Orde en netheid 3

Afspraken nakomen 4

Vakmanschap 4

Advies 4

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit 4

2,0

28 april 2017

Anoniem, Den Hoorn

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Veel gebreken, geen oog voor veiligheid

Orde en netheid 5

Afspraken nakomen 5

Vakmanschap 5

Advies 5

Communicatie 5

Prijs/kwaliteit 4

4,7