HMU Olsthoorn - ThuisinBouwen
Leewerf 60
2678 KD De Lier
T. 0174 624796
info@thuisinbouwen.nl
www.thuisinbouwen.nl
HMU Olsthoorn - ThuisinBouwen
Leewerf 60
2678 KD De Lier
T. 0174 624796
info@thuisinbouwen.nl
www.thuisinbouwen.nl
Orde en netheid 9,1
Afspraken nakomen 9,0
Vakmanschap 9,3
Advies 8,6
Communicatie 8,3
Prijs/kwaliteit 8,6
28 november 2022
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Goedwillende bouwer maar communicatie kan beter en eindresultaat kan beter
Bouwer heeft veel last gehad van vertraagde leveringen, ik weet de oorzaken vaak niet. Communicatie is verbeterd na collectieve klachten van alle bewoners. Klachten bij (voor) oplevering worden goed opgepakt.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 7
Advies 8
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8
27 november 2022
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Ik kan me niet voorstellen dat ik met een ander bedrijf zou werken dan Thuisinbouwen!!
Ze hebben het huis van onze dromen gebouwd en vanaf onze eerste ontmoeting voelden we ons op ons gemak. Een huis bouwen is echt heel wat. Het is heel spannend, maar kan gemakkelijk overweldigend worden. Het team van Thuisinbouwen nam altijd de tijd om ons door elke stap, elke optie en elke vraag te loodsen.
Toen het tijd was om te bouwen, was hun bemanning eersteklas. Elk detail was verzorgd en we konden niet gelukkiger zijn met het resultaat.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 10
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 9
Advies 8
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 8
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 10
Advies 8
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 10
19 november 2022
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Overwegend positief
Door corona waren weinig (geen) contactmomenten op de bouw en dat was jammer. Afspraken in het voortraject zijn overwegend goed nagekomen. Eenmaal wanneer de bouw begonnen was (en in de nazorgfase) kende de bouwer een weinig flexibele houding en was er geen ruimte voor zelfs marginale aanpassingen. Overigens verliep in nazorgfase de communicatie moeizaam, naar ik later begreep door P-perikelen, waarvan ik als klant last had. De samenwerkingspartner van de zonnepanelen bleken in de communicatie volstrekt onbetrouwbaar. Dit was heel vervelend. Thuis in bouwen bleef hier teveel op afstand en had richting de samenwerkingspartner een grotere rol kunnen en moeten nemen. Het bouwproject werd later met 4 woningen uitgebreid. Ik heb de stellige overtuiging dat hiermee de opleverdatum van ons huis werd vetraagd. Dit leidde bij ons tot aanzienlijke meerkosten (verhuisopslag en huur tijdelijke woning). Ook kwam daarmee de planning met opdrachtnemers (vloer, keuken enz) onder grote druk. Mijn indruk is dat de bouwer in deze situatie weinig sensitief is waar het gaat om de belangen van en de gevolgen voor de klant. Met het eindresultaat zijn we heel content en hebben veel woongenot.
JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.
Orde en netheid 8
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 8
Advies 7
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 7
Orde en netheid 7
Afspraken nakomen 7
Vakmanschap 8
Advies 6
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 8
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 8
Prijs/kwaliteit 6
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 9
Vakmanschap 10
Advies 9
Communicatie 7
Prijs/kwaliteit nvt