HMU Olsthoorn - ThuisinBouwen
-
Leewerf 60
2678 KD De Lier - Contactgegevens van dit bedrijf
- 0174 624796
- info@thuisinbouwen.nl
- www.thuisinbouwen.nl
Gemiddelde scores
Recensies van klanten
Anoniem, Westland
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Helemaal Thuis!
In 2020 vond de oplevering plaats van ons nieuwe huis. We zijn er geweldig blij mee, het is volledig naar ons zin geworden en er gaat geen dag voorbij dat ik niet opnieuw onder de indruk ben.
De hele procedure van ontwerpen, bouwen, maar ook de afbouw en nazorg zijn zorgvuldig en prettig verlopen.
Het is dat ik hier niet meer weg wil, maar anders zou ik opnieuw voor Thuis in Bouwen kiezen!
Anoniem, Waddinxveen
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Goede begeleiding en oplossingsgericht
Als bouw prima verlopen. Communicatie kopersbegeleiding slecht.
Anoniem, Waddinxveen
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Mooi project maar communicatie was drama
Schone bouwplaats en goede vaklui maar dramatische communicatie. Wordt niet meegedacht, geen updates, niet meegenomen in processen, punten worden niet opgepakt. We zijn daar ontzettend teleurgesteld over.
Anoniem, Waddinxveen
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Prima, mooi huis gebouwd.
Huis keurig opgeleverd, een paar kleine punten bij oplevering. Communicatie met contactpersoon verliep soms wat stroef.
Anoniem, Waddinxveen
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Op communicatie na, prima gebouwd.
Op communicatie na, prima gebouwd.
Anoniem, Waddinxveen
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Ervaren, communicatieve, kundige bouwer
HMU Olsthoorn heeft onze unieke woning gebouwd. We hadden veel specifieke meerwerkopties, welke ze goed en naar behoren uit hebben gevoerd. Gedurende het bouwproject zijn we intensief begeleid, was er ruimte voor vragen en een goede communicatie. Wij zijn tevreden en kunnen ze aan een ieder aanbevelen!
Anoniem, Den Haag
Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Prima gebouwd
Prima bouw, ook op tijd en volgens planning. Punten die speelden tijdens de bouw zijn snel en adequaat opgepakt.
Anoniem, Den Haag
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Zeer tevreden!
Fijn dat de bouwers meedenken. Daar hebben wij echt profijt van gehad.
Er wordt erg netjes gewerkt,