Giesbers Rotterdam B.V.
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam
T. 010 262 01 22
info@giesbersrotterdam.nl
www.giesbersrotterdam.nl
Giesbers Rotterdam B.V.
Van Nelleweg 1
3044 BC Rotterdam
T. 010 262 01 22
info@giesbersrotterdam.nl
www.giesbersrotterdam.nl
Orde en netheid nvt
Afspraken nakomen nvt
Vakmanschap nvt
Advies nvt
Communicatie nvt
Prijs/kwaliteit nvt
03 maart 2023
Zeer tevreden
Mijn mening en bevindingen met de werknemers van Giesbers zijn zeer tevreden. De werkwijze en de zeer vriendelijke werklieden vond ik fijn en correct hoe zij in mijn renovatie flat te werk zijn gegaan. Netjes en doorgewerkt aan de nieuwe ramen. Nee ik ben zeer tevreden. Alles in goed overleg. TOP. I
Orde en netheid nvt
Afspraken nakomen nvt
Vakmanschap nvt
Advies nvt
Communicatie nvt
Prijs/kwaliteit nvt
18 november 2021
Nieuwbouw: Nieuwbouw overig
Vreselijk tuig
Jammer dat ik hier geen video kan uploaden 1 van die viezerikken trekt zijn broek naar beneden vh raam van mijn dochter. Behalve dat hebben ze al mijn spullen gestolen van mijn overleden zus, en spullen vernield en Giesbers komt met n kado bon van 50 euro. Hoop dat ze failliet gaan, vieze smeerlappen hebben ook seks in de kelder met mijn domme alleen staande buren.
Geef ze geen ene ster smerige varkens
Orde en netheid nvt
Afspraken nakomen nvt
Vakmanschap nvt
Advies nvt
Communicatie nvt
Prijs/kwaliteit nvt
12 februari 2021
Wordt steeds slechter en duurder
Begonnen als CV onderhoudscontract bij kleine partij door overnames bij Giesbers uitgekomen. Service daalt en prijs stijgt.
Vandaag voor de derde keer in paar jaar tijd de driewegklep van CV vervangen.
Vorig jaar was de klep gratis (want was garantie) maar ruim 100 euro arbeidsloon.
Nu moet ik voor de klep betalen en de bijbehorende motor die uit voorzorg vervangen is (vond ik oke omdat ik niet wist dat ik daarvoor moest betalen)
255 euro... Volgende keer doe ik het wel zelf, weet ondertussen wel hoe dat moet.
Nu dus weer op zoek naar een kleine partij.
Orde en netheid 4
Afspraken nakomen 3
Vakmanschap 4
Advies 1
Communicatie 3
Prijs/kwaliteit 1
06 januari 2021
Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Slechte nazorg en geen begrip
Na oplevering woning veel klachten over CV. Meerdere malen langs geweest en nu geven ze aan niet langs zijn geweest terwijl het apparaat dat zij hebben vervangen binnen 1 jaar stuk is. Geven ook aan dat wij niet hebben gebeld. Dit is echt super waardeloos.
Installatie slecht, CV ketel ging niet open omdat zij een leiding onder klep hadden gemaakt.
Orde en netheid 2
Afspraken nakomen 2
Vakmanschap 2
Advies 2
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 2
Orde en netheid 10
Afspraken nakomen 10
Vakmanschap 10
Advies 10
Communicatie 10
Prijs/kwaliteit 10
06 juli 2019
Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
WAT EEN K%^@&%&^!%&* Organisatie
Na 8 x terugkomen zijn de problemen nog steeds niet opgelost. Klanttevredenheid en kwaliteit zijn erg ver te zoeken. Geven niet thuis en komen constructief afspraken niet na. Schandalig dat dit bedrijf huizen mag bouwen.
Orde en netheid 2
Afspraken nakomen 1
Vakmanschap 2
Advies 1
Communicatie 1
Prijs/kwaliteit 1
Orde en netheid 2
Afspraken nakomen 2
Vakmanschap 2
Advies 2
Communicatie 2
Prijs/kwaliteit 2
Orde en netheid 6
Afspraken nakomen 6
Vakmanschap 6
Advies 6
Communicatie 6
Prijs/kwaliteit 6