Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 7,6

Afspraken nakomen 7,5

Vakmanschap 8,1

Advies 7

Communicatie 6,2

Prijs/kwaliteit 7

Reviews voor Bébouw Midreth pagina 15

  0-2 2-4 4-6 6-8 8-10

Grijze scores zijn minder recent en tellen niet mee in de totale score i

28 september 2017

Anoniem, Almere

Nieuwbouw: Appartement

Nvt

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 8

Vakmanschap 9

Advies 9

Communicatie 9

Prijs/kwaliteit 9

8,7

27 september 2017

Anoniem, Almere

Nieuwbouw: Appartement

Binnen afspraken goede bouwer in prijs-kwaliteit concept van cpo project

Orde en netheid 6

Afspraken nakomen 5

Vakmanschap 6

Advies 6

Communicatie 6

Prijs/kwaliteit 6

5,9

27 september 2017

Anoniem, Almere

Nieuwbouw: Appartement

Kan verbeterd worden, wij hadden het gevoel dat we na de oplevering aan onze lot werden gelaten. We kwamen paar gebreken tegen die eigenlijk door Bebouw opgelost moesten worden. Maar omdat er na paar keer voicemail in gesproken te hebben geen contact met ons werd opgenomen, hebben wij de gebreken zelf moeten oplossen. Dit kostte tijd en geld.

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 7

Vakmanschap 8

Advies 5

Communicatie 4

Prijs/kwaliteit 7

6,6

14 september 2017

Anoniem, Almere

Nieuwbouw: Appartement

Correcte bedrijf met correcte medewerkers die duidelijk en vriendelijk communicaren

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 9

Vakmanschap 8

Advies 8

Communicatie 8

Prijs/kwaliteit 9

8,3

01 september 2017

Anoniem, Almere

Nieuwbouw: Appartement

Contact met de aannemer en opzichter was redelijk te noemen. Na de opleverkeuring en gebleken gebreken 2 maanden na oplevering nog niet alles opgelost. Vooraf werd de opleverdatum keer op keer uitgesteld.

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 7

Vakmanschap 8

Advies 7

Communicatie 8

Prijs/kwaliteit 7

7,4

30 augustus 2017

Anoniem, Almere

Nieuwbouw: Appartement

Eenduidige vragen moeten eenduidig kunnen worden beantwoord en accuraat worden afgehandeld zo dat deze niet blijven zweven. Dat dit niet altijd eenvoudig is begrijpelijk. Maar zorg er dan voor om op tijd een gepaste terugkoppeling te maken die uiteindelijk nog tot een resultaat leid.Dat dit moeilijk is te beheren in communicatie is bekend.

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 8

Vakmanschap 8

Advies 7

Communicatie 5

Prijs/kwaliteit 7

7,3

30 augustus 2017

Anoniem, Almere

Nieuwbouw: Appartement

Oplevergebreken is nog steeds niet gedaan na bijna 3 maanden

Orde en netheid 3

Afspraken nakomen 3

Vakmanschap 3

Advies 3

Communicatie 3

Prijs/kwaliteit 3

3

28 augustus 2017

Anoniem, Almere

Nieuwbouw: Appartement

De gebreken die opgelost moesten worden zijn erg slordig en ondeskundig "opgelost". Sommige dingen zijn helemaal niet opgelost. In die zin ben ik teleurgesteld in BeBouw. Medewerkers zijn desalniettemin erg vriendelijk en meedenkend bij het oplossen van problemen.

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 5

Vakmanschap 8

Advies 8

Communicatie 7

Prijs/kwaliteit 7

6,9

04 juni 2017

Anoniem, Waddinxveen

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Bevindingen gezien in oktober, nog niets me gedaan. Belangrijke bevinding voorschouw, nog niets mee gedaan. Kleine dingetjes, hiervan de meeste wel opgelost. De lastige, waar ze geen zin in hebben, dan is het stil ...

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 5

Vakmanschap 6

Advies 8

Communicatie 3

Prijs/kwaliteit 7

6,1

26 mei 2017

Anoniem, Waddinxveen

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Kwaliteit van de woning is goed, maar zeker tijdens de nazorg is het lasting om vragen beantwoord te krijgen

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 7

Vakmanschap 8

Advies 8

Communicatie 5

Prijs/kwaliteit 8

7,1