Nieuwsbrief
Heb je de bouwnu.nl nieuwsbrief al gelezen?
Bouwnu heeft nieuwsbrieven voor consumenten en aannemers. Meld je aan en blijf op de hoogte.
25 februari 2021
De prijzen voor de Beste (Ver)Bouwers 2020 zijn uitgereikt. De nummers 1 in de drie categorieën zijn persoonlijk in de week van 17 februari jl. door Edwin Groot in het zonnetje gezet. Lees verder
22 februari 2021
Iedereen weet het inmiddels wel; de woningnood is groot en een betaalbare woning vinden is zo makkelijk nog niet. Dat moet dus anders en daarom hebben 34 organisaties de Actieagenda Wonen opgesteld. Lees verder
17 februari 2021
Voor de vijfde keer op rij maakt vergelijkingswebsite bouwnu.nl de Beste Bouwer(s) en Beste Verbouwer van het Jaar bekend. Lees verder
4 februari 2021
Voor de vijfde keer op rij organiseert de vergelijkingswebsite bouwnu.nl de verkiezing van de Beste (Ver)Bouwer van het Jaar. Er zijn drie podiumprijzen per categorie; Beste Bouwer (50 of meer reviews), Beste Bouwer (10 tot en met 49 reviews) en Beste Verbouwer (10 of meer reviews).
Lees verder
17 december 2020
Wim van der Helden, eigenaar van het gelijknamige bouwbedrijf van der Helden, is al ruim 5 jaar actief in het verzamelen van reviews. Tot op heden heeft dat een positief effect: met een 9,4 uit 10 scoort het aannemersbedrijf op het moment van schrijven erg hoog binnen bouwnu.nl. Dit heeft het bedrijf begin 2019 zelfs de titel ‘Beste Verbouwer van 2018’ opgeleverd! Wim doet graag een boekje open over zijn ervaringen met reviews. Lees verder
26 oktober 2020
Het aantal verkochte nieuwbouwhuizen is in het tweede kwartaal van 2020 bijna met een kwart gestegen ten opzichte van dezelfde periode in 2019. Ook was de gemiddelde prijs van een nieuwbouwkoopwoning 4 procent hoger in vergelijking met hetzelfde kwartaal vorig jaar. Lees verder
30 september 2020
We noemen hen kortgezegd SKB’ers, wat staat voor bouwbedrijven die aangesloten zijn bij de Stichting Klantgericht Bouwen. Deze bedrijven bouwen nieuwbouwwoningen. Zij staan voor klantgericht ondernemen en maken zich er ook hard voor. SKB’ers vragen om die reden ook uitgebreide feedback aan hun klanten op verschillende momenten tijdens het bouwproces en onderscheiden zich op dat vlak van andere bouwbedrijven op bouwnu.nl. De vele antwoorden per klant geven een schat aan informatie. Een SKB'er kan daarmee allerlei klantprocessen in zijn bedrijfsvoering nog beter analyseren en het geeft de klant de kans zowel tijdens als na de bouw van hun woning zijn ervaringen te delen met het bouwbedrijf. Lees verder
23 september 2020
Consumenten zijn in 2020 kritischer over de prestaties van hun aannemer t.o.v. het voorgaande jaar. Hierin maakt het geen verschil of het om verbouw- of nieuwbouwwerkzaamheden gaat. Lees verder
16 september 2020
In tien managementvragen komen we veel te weten over onder meer haar managementstijl. Iets waar we meteen op aanslaan is dat ze spreekt over consumentenvertrouwen als het gaat om langere termijnvisie: Lees verder
Bouwnu heeft nieuwsbrieven voor consumenten en aannemers. Meld je aan en blijf op de hoogte.