Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 6,6

Afspraken nakomen 6,1

Vakmanschap 6,7

Advies 6,3

Communicatie 5,7

Prijs/kwaliteit 6,1

  0-2 2-4 4-6 6-8 8-10

Grijze scores zijn minder betrouwbaar i

24 augustus 2019

Har, Roermond

Nieuwbouw: Appartement

Samenvattend: tevreden
Je aanspreekpunten zijn enorm belangrijk tijdens het bouwproces en tijdens oplevering en nazorg

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 9

Vakmanschap 6

Advies 3

Communicatie 8

Prijs/kwaliteit 4

7,0

14 augustus 2019

heer Joosten, Maasbracht

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning
Verbouw: Dakkapel/dakraam, Aanbouw/dakopbouw, Zonnepanelen/zonneboiler

.
.

Orde en netheid 7

Afspraken nakomen 6

Vakmanschap 7

Advies 6

Communicatie 6

Prijs/kwaliteit 6

6,0

13 augustus 2019

heer Mestrom, Maasbracht

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Moderne woning, slordige afwerking op diverse punten. Opleverpunten nog aanpaken.
Traject voor oplevering woning heb ik voornamelijk als positief ervaren. Problematische aanpak opleverpunten en mankementen geconstateerd na de oplevering. Afspraken zijn meermaals niet nagekomen en tot op heden ( 4 maanden ) staan er nog steeds punten open. Ik heb gedurende het gehele traject steeds getracht schriftelijk duidelijk te communiceren ten behoeve van afhandeling vragen en nu nog het oplossen van de openstaande opleverpunten.

Orde en netheid 5

Afspraken nakomen 1

Vakmanschap 6

Advies 6

Communicatie 8

Prijs/kwaliteit 4

4,0

10 augustus 2019

heer Wagemans, Maasbracht

Nieuwbouw: Vrijstaande woning
Verbouw: Aanbouw/dakopbouw, Zonnepanelen/zonneboiler

-
-

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 7

Vakmanschap 7

Advies 7

Communicatie 5

Prijs/kwaliteit 5

7,0

9 augustus 2019

heer ver, Weert

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Nazorg Kan stukken beter.
In het voortraject waren wij erg te spreken over de gang van zaken. Ook de communicatie met de verkoopbegeleiding was zeer goed. Helaas na oplevering ging het allemaal moeizaam. Geen verwijt naar de uitvoerder, maar wel naar de toe leveranciers. Fout geleverd badmeubel ( schonkeren in weert). Leggen de fout bij de kopers neer, daarbij totaal geen medewerking. Als je kan laat deze partij links liggen. Douchedeur past niet. Geconstateerd al voor de voorschouw. Komt men 2 weken na oplevering opnieuw in meten. Bijna 15 weken in totaal moeten wachten. Wasbak gebarsten door werkzaamheden installateur. Kan gebeuren, geen enkel probleem. Maar ook hier zeer lang levertijd en diverse keren moeten bellen Afwijkingen in de ramen. Geconstateerd door aannemer en eigenhuis. Leverancier doet er niets aan omdat het volgens hun binnen de tolerantie valt.

Orde en netheid 8

Afspraken nakomen 6

Vakmanschap 6

Advies 8

Communicatie 4

Prijs/kwaliteit 5

5,0

9 augustus 2019

Van Kuijk-De Wit, Weert

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap
Verbouw: Aanbouw/dakopbouw, Badkamer

Afhandeling opleverpunten valt tegen
Als ik alles van te voren zou hebben geweten zou ik de woning volledig casco hebben laten opleveren omdat de kwaliteit van het geleverde werk erg tegen valt

Orde en netheid 2

Afspraken nakomen 4

Vakmanschap 4

Advies 6

Communicatie 2

Prijs/kwaliteit 2

2,0

9 augustus 2019

Daniel, Maasbracht

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

!!
!!

Orde en netheid 2

Afspraken nakomen 4

Vakmanschap 5

Advies 4

Communicatie 1

Prijs/kwaliteit 1

5,0

9 augustus 2019

heer Saanen, Weert

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Na wat tegenslagen toch erg tevreden met het opgeleverde huis
Na een aantal punten die echt niet kunnen (niet aangesloten op riolering, koppelingen van leidingen met verkeerde bek aangeknepen, slordigheden en schade na herstelwerkzaamheden) zijn we erg blij met ons huis. Tijdens het traject voorafgaand aan de bouw zijn we goed en duidelijk ingelicht over de ontelbare mogelijkheden. De gekozen opties worden verwerkt in bouwtekeningen en vervolgens netjes gemaakt en uiteindelijk opgeleverd. Gedurende de bouw zijn we verschillende keren geïnformeerd over de planning van de komende weken. Tevens zijn de mannen op de bouw ook niet de beroerdste om tegen het einde van de dag je een beetje bij te praten over de voortgang. De opzichter is erg betrokken bij het project. Dit blijkt o.a. uit dat hij per woning wensen en opties van de klant zo kan opnoemen. Tijdens meerdere kijkmomenten krijg je een half uur om door de woning te lopen en alles van dichtbij te bekijken. Aansluitend volgt een korte evaluatie wat er is gebeurd en wat er gaat komen. Ook is er dan in groepsvorm een moment om vragen te stellen over de voortgang en overige algemene zaken. Met de vooroplevering wordt alles nogmaals nagelopen en van eventuele gebreken wordt (evt. met behulp van een onafhankelijk deskundige) een dossier gemaakt. Deze punten worden zoveel mogelijk herstelt om te oplevering vlekkeloos te laten verlopen. Na de oplevering geldt een termijn van 3 maanden om gebreken die later zijn geconstateerd te melden. De afhandeling en van deze punten kan beter (sneller). Omdat er veel met onderaannemers wordt gewerkt is het lastig toezicht houden. Dat blijkt wel uit het geleverd werk.

Orde en netheid 6

Afspraken nakomen 7

Vakmanschap 9

Advies 8

Communicatie 6

Prijs/kwaliteit 7

6,0

3 augustus 2019

heer Ramaekers, Weert

Nieuwbouw: 2 onder 1 kap

Degelijke nette bouw met fijne mensen
Heel blij met ons huis. De bouw is net en zeer degelijk. Dit is ook door buitenstaanders beaamd. Mensen op de bouw en tijdens de oplevering zijn fijne mensen die met je mee denken.

Orde en netheid 9

Afspraken nakomen 7

Vakmanschap 9

Advies 8

Communicatie 7

Prijs/kwaliteit 8

8,0

31 juli 2019

Rick, Maasbracht

Nieuwbouw: Vrijstaande woning

Vriendelijk personeel, service in orde
De service was in orde, het personeel vriendelijk en behulpzaam. Daarentegen is er veel gebruik gemaakt van goedkope bouwmethoden/materialen.

JA, ik geef deze aannemer een aanbeveling.

Orde en netheid 6

Afspraken nakomen 10

Vakmanschap 8

Advies 8

Communicatie 7

Prijs/kwaliteit 3

7,0