Beoordeel deze aannemer Klik hier

Gemiddelde scores

Orde en netheid 9,3

Afspraken nakomen 9,4

Vakmanschap 9,8

Advies 9,7

Communicatie 8,7

Prijs/kwaliteit 8,7

11 januari 2019

Anoniem, Numansdorp

Nieuwbouw: Tussenwoning/hoekwoning

Slechter kan niet!

Het is al begonnen bij het kopersbegeleiding gesprek, je helpen 0.0, antwoorden op vragen weten ze niet. Als je iets vraagt is het antwoord standaard nee dat kan niet, pas na een keer of 10 vragen of dreigen met rechtsbijstand dan kan het opeens wel! Eerst geen zonnepanelen krijgen, vervolgens toch, wij willen nog dakramen plaatsen zelf, dit kan daardoor niet meer. Zijn we tegenin gegaan, zelfs aangeboden dat zij toch de dakramen mochten plaatsen (zat op dat moment nog niet eens 1 paal in de grond) maar dit kon allemaal niet en was ons probleem! Dreigen met rechtsbijstand toen konden we opeens zonnepanelen verplaatsen, vervolgens leggen ze ze verkeerd neer. Mailen hier al ruim een half jaar over, ze doen er niets aan!! Btw terugvragen van de zonnepanelen kan alleen met factuur, hiervoor durft bolton maarliefst 121 euro te vragen!! Onze eigen zonnepanelen nota bene! Lekke vloerverwarming. Vloerverwarming deugd niet, thermostaatknoppen zitten nit juist. Lekkage van de gevels, volgens bolton allemaal niets om zorgen over te maken. Onderaannemer heeft onze trap kapot gemaakt na oplevering, dien ze niets aan! Badkamer kan alleen via logus, waar ze 20.000 euro vragen hiervoor! Toiletpot meer dan 600 euro, op internet nog geen 200. Maar casco ppleveren is geen optie, want dan weigeren ze een toilet aansluiting te maken. De waterleidingen lopen op de meest onmogelijke plaatsen door het huis! Bouwtekeningen krijg je niet! Minderwerk komt in het woordenboek van bolton niet voor, weigeren geld terug te geven! Ik kan zo nog heel lang doorgaan en met mij de wijk. Communicatie is overigens ook erg lastig voor ze, je doet de duurste aankoop van je leven, maar je wordt totaal niet op de hoogte gehouden. En zoals ik eerder aangaf, standaard is het antwoord nee, of het antwoord is ik heb je vraag/probleem doorgestuurd. Vervolgens wordt er niets mee gedaan!

Orde en netheid 1

Afspraken nakomen 1

Vakmanschap 1

Advies 1

Communicatie 1

Prijs/kwaliteit 1

1,0